کارگران یک کارخانه در چین که در سالن غذاخوری آن در حال خوردن غذا بودند با وقوع حادثه‌ای غیرمنتظره مجبور به فرار شدند.

اتفاق غیرمنتظره ای که کارگران را فراری داد! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارگرانی که در سالن غذاخوری یکی از کارخانه‌های چین در حال خوردن غذا بودند با وقوع حادثه‌ای غیرمنتظره مجبور به فرار شدند. در حالی که ده‌ها کارگر در داخل سالن غذاخوری نشسته و مشغول خوردن غذا بودند ناگهان ورود یک مهمان ناخوانده همه آن‌ها را مجبور به فرار کرد. با ورود ناگهانی یک گراز به داخل سالن غذاخوری همه کارگران دچار وحشت شدند و پا به فرار گذاشتند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته سالن غذاخوری این کارخانه تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که کارگران مشغول غذا خوردن هستند ناگهان یک گراز وارد رستوران می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد کارگران با دیدن این گراز به بالای میز‌های ناهارخوری می‌پرند و تلاش می‌کنند از دست گراز فرار کنند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این گراز از راه درب آشپزخانه وارد کارخانه شده بود. این گراز پس از خروج از کارخانه به گروهی از کشاورزان محلی حمله‌ور شد. یکی از کشاورزان که قصد داشت با بیل این گراز را مورد هدف قرار دهد در اثر حمله این حیوان زخمی شد. سرانجام کشاورزان توانستند این گراز را محاصره و آن را از پای درآورند.

گفتنی است؛ این اتفاق اوایل این ماه و در یکی از کارخانه‌های استان "ژیجیانگ" چین رخ داد.

انتهای پیام/

اتفاق غیرمنتظره ای که کارگران را فراری داد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
ببخشید // احتمال داره برا بار سوم هم حمله کنه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
عجب گراز پرویی // تا بحال دوبار به این رستوران حمله کرده