بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران طی بیانیه‌ای از همه دانشگاهیان و نخبگان برای شرکت در راهپیمایی عزت آفرین روز قدس دعوت کرد.

دعوت بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران از دانشگاهیان و نخبگان برای حضور در راهپیمایی روز قدسبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران طی بیانیه‌ای بمناسبت روز قدس از همه دانشگاهیان و نخبگان دعوت کرد که در این آوردگاه بزرگ عدالتخواهی و آزادیخواهی دنیای اسلام دوشادوش ملت عزیز ایران در راهپیمایی عزت آفرین قدس شرکت کنند.

در این بیانیه آمده است:

«روز قدس روز حیات اسلام است (امام خمینی)

چهار دهه از فرمان امام امت در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس می‌گذرد، این فرمان دوراندیشانه و آسمانیِ امام عزیز در آغاز مسیر نورانی انقلاب اسلامی حامل پیامی برای امت‌های اسلامی بود که این انقلاب پرچمدار اتحاد دنیای اسلام و همچنین علمدار دفاع از مظلومان است.

روز قدس پس از چهار دهه بیش از هر زمان فراتر از دنیای اسلام و بعنوان مطالبه آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.
انتفاضه و مقابله فلسطینیان که با سنگ آغاز شد با شکلگیری محور مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی امروز تبدیل به موشک و راکت شده و از سویی شاهد بی ثباتی سیاسی و تزلزل و ناامیدی در میان صهیونیست‌ها هستیم که از زمان اشغال فلسطین تا کنون بی سابقه است «مَثَلُ الّذینَ اتّخَذُوا مِن دُونِ اللهِ أولیاءَ کَمَثَلِ العَنکَبُوتِ إتّخَذَت بَیتاً وَ إنَّ أوهَنَ البُیُوتِ لَبَیتُ ا‌لعَنکَبُوتِ…»

حرکت رو به جلو جریان مقاومت که متکی به کلمه الله و با هدف نفی طاغوتیان زمان است تبدیل به گفتمانی غیر قابل شکست شده است حتی اگر در میان دنیای اسلام، گاوه‌های نُه من شیری که نسبتی با اسلام اصیل ندارند بخواهند موذیانه و مُحیلانه در صدد فرو کاستن یا تقلیل آن باشند.

طرح‌های استعمارگرانه‌ای همانند معامله قرن که منجر به جدایی بیت المقدس یعنی خانه مسلمین است حتما به شکست بزرگ قرن تبدیل خواهد شد.

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ از همه دانشگاهیان و نخبگان دعوت می‌کند که در این آوردگاه بزرگ عدالتخواهی و آزادیخواهی دنیای اسلام دوشادوش ملت عزیز ایران در راهپیمایی عزت آفرین قدس شرکت کنند.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار