پس از شکست گفتگو‌های صلح با مقامات ترکیه‌ای، جنگنده‌های روسیه بار دیگر بمباران مواضع تروریست‌ها در استان ادلب سوریه را آغاز کردند.

جنگنده‌های روسیه بمباران شدید مواضع تروریست‌ها در سوریه را از سر گرفتندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المصدر، پس از شکست گفتگوهای صلح بین مسکو و آنکارا درباره سوریه، جنگنده‌های نیروی هوایی روسیه ساعاتی پیش بار دیگر بمباران مواضع گروه‌های تروریستی در استان ادلب را از سر گرفتند.

یک منبع نظامی در گفتگو با پایگاه خبری «المصدر» درباره شکست این گفتگوها گفته است ترکیه خواستار خروج نیروهای ارتش سوریه از همه مناطقی شد که اخیراً از اشغال عناصر تروریستی در شمال‌ غربی استان حماه آزاد کرده است. مقامات روسیه قویاً این خواسته مقامات ترکیه‌ای را رد کردند.

نیروی هوایی ارتش سوریه از بامداد روز پنج‌شنبه حملات هوایی سنگین خود را علیه تروریستها در ادلب را آغاز کرده و جنگنده‌های روسیه نیز به علت در جریان‌ بودن گفتگوهای صلح با مقامات ترکیه‌ای دامنه حملات خود را محدود کرده بودند.

این منبع نظامی با بیان اینکه پس از شکست گفتگوها حملات هوایی روسیه علیه تروریستها شدت گرفته افزود هم‌اکنون ارتش سوریه نیز چراغ سبز ازسرگیری عملیات زمینی علیه نیروهای تروریستی در شمال‌ غربی استان حماه را دریافت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار