رئیس مجلس سالروز آزادسازی بخشی از سرزمین‌های اشغالی لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی از چنگ رژیم صهیونیستی را به نبیه بری تبریک گفت.

تبریک لاریجانی به مناسبت عید مقاومت خطاب به رئیس مجلس لبنانبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی عید مقاومت و سالروز آزادسازی بخشی از سرزمین‌های اشغالی لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی از جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی را به همتای لبنانی خود تبریک گفت.

متن پیام رئیس مجلس به شرح زیر است:

جناب آقای نبیه بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان جمهوری لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مایلم فرارسیدن عید مقاومت و سالروز آزادسازی بخشی از سرزمین‌های اشغالی لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی از جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی را خدمت جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس کشورتان تبریک گویم.

این پیروزی که در سایه تدبیر، خردمندی و وحدت دولت، ارتش، جریان مقاومت و ملت لبنان بدست آمد نشان داد که مقاومت کلید پیروزی بر رژیم صهیونیستی و ایستادگی در برابر خوی تجاوز طلبی آن است.

در پایان از خداوند منان آزادسازی کامل اراضی اشغالی را مسئلت نموده و ضمن اعلام حمایت مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از مقاومت لبنان، برای حضرتعالی، دولت، نمایندگان محترم مجلس و ملت کشور دوست و برادر لبنان توفیق روزافزون آرزو می‌کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار