رئیس سازمان اورژانس بابل از حضور وآمادگی نیرو‌های این سازمان برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

لعلی رییس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از اعلام آمادگی نیرو‌های خود برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به شهروندان در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

وی افزود:سازمان اورژانس همچون سال‌های گذشته در کنار سایر ارگان ها، با مجموعه‌ای از ناوگان‌های آمبولانس‌های خود، برای خدمت رسانی به ملت همیشه در صحنه و اجرای هرچه باشکوه‌تر این مراسم که ۷ شهر از شهرستان بابل این راهپیمایی بزرگ برگزار می‌شود با ۱۳دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و با ۴۰ پرسنل حضور خواهد داشت.

رییس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نیرو‌های اورژانس به منظور مراقبت و جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در مسیر‌های راهپیمایی شهرستان اعزام می‌شوند و در سایر شهر‌های شهرستان نیز امدادگران به همراه خودوری آمبولانس در طول مسیر راهپیمایی مستقر و همراه خواهند شد.
 
لعلی افزود:نیرو‌های اورژانس در مسیر‌های اعلام شده از ساعت ۱۰ صبح جمعه تا پایان راهپیمایی حضور دارندودر این مراسم خدمات رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اورژانس در مسیر‌های جاده‌ای و شهری در آماده باش هستند و به هموطنان خدمات رسانی می‌کنند، گفت: ۵دستگاه آمبولانس هم به عنوان پشتیبان درصورت نیاز در آماده باش کامل است.
 
رئیس اورژانس بابل با توجه به طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در شهرستان بابل، افزود: اورژانس بابل در طی این مراسم و نماز جمعه در سطح شهرستان بابل به کنترل فشار خون شرکت کنندگان و ثبت آن در سامانه خواهند پرداخت.

انتهای پیام/آ
 


آمادگی اورژانس برای پوشش امدادی راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: اورژانس ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.