در آستانه راهپیمایی روز جهانی قدس، کاربران هشتگ #روز_قدس را در فضای مجازی فراگیر کردند.

#روز_قدسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و مصادف با روز جهانی قدس است؛ روزی که مسلمانان جهان یکصدا خواهان آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم آن از ظلم و ستم اشغالگران هستند و نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند. آنچه مسلم و قطعی است پیروزی مردم مظلوم فلسطین و نابودی کامل رژیم جعلی صهیونیستی است که با مقاومت و مبارزه مردم فلسطین به زودی زود محقق خواهد شد.

رهبرمعظم انقلاب نیز این خصوص فرموده اند: «بی‌شک مبارزه و مقاومت تنها راه نجات فلسطین مظلوم و تنها نسخه‌ شفابخش جراحات وارد بر پیکر آن ملت شجاع و سرافراز است.»

همچنین در آستانه راهپیمایی باشکوه روز قدس ، کاربران فضای مجازی نیز هشتگ #روز_قدس را به یکی از پربحث‌ترین و داغ‌ترین موضوعات شبکه‌های اجتماعی تبدیل کردند. در ادامه تعدادی از پست‌های کاربران فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.



#روز_قدس


#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

#روز_قدس

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
یا علی(ع)
۱۷:۰۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
مرگ بر انگلیس مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر آل سعود کافر . با بیداری و اتحاد همه مسلمانان ، این رژیم منحوس که هیچ ، ده ها رژیم صهیونیستی دیگر هم قدرت عرض اندام نخواهند داشت ان شاالله . یاعلی .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
#روز_قدس/ معامله قرن هرگز تحقق نخواهد یافت ولی به جاش انشاءالله به زودی زود معامله غم و اندوه و غصه و خاری و خفت و ذلت و نابودی و اخراج از تمامی سرزمینهای اشغالی فلسطین مظلوم و قدس شریف برای صهیونیستها صورت خواهد یافت . والسلام و صلوات التماس دعا.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : شکوه و عظمت حضورتان در روز جهانی قدس شریف و مظلوم باعث مباهات و افتخار آزاد اندیشان آزاده سر تا سر جهان و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص شد و درود و سلام و عرض ادب و احترام به حمت و غیرت و مرام و معرفت انسانی اسلامی قرآنی ایرانی عقلانی و ولایی صاحب الزمانی همه شما امت غیور و رشید دم همتون گرم خداقوت برادران و خواهران دینی و ایمانی قربون قدمها و زبانهای روزه دار طیب و طاهر پاک شما امت سرافراز و قهرمان و پهلوانان و دلاور مردان و زنان و نوجوانان و کودکان امت مستضعفین و متحد و یکپارچه حزب الله جمهوری اسلامی ایران عزیر و قدرتمند و مقتدر و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص باشکوه و با عظمت و خردمندان فهیم و عدالت گستر که در خرداد ماه گرم و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان کریم به ندای رهبر پیر فرزانه خردمند با بصیرتتان لبک گفتید و پشت دشمنان امت اسلامی قرآنی را خم و شکستید و پوزه و شاخ دیو استکبار و استعمار ابرقدرتهای ظالم و ستمگر و فراعنه برده دار نژادپرستان فاسد و فاسق شرق و غرب عالم را به خاک مذلت و رسوایی و شکستهای پی در پی کشاندید . انشاءالله و به زودی زود شاهد سقوط و سرنگونی استکبار و استعمار جهانی شیطان بزرگ آمریکای غاصب باجگیر شکنجه گر تروریست پرور و شیطان متوسط آل سعود سقوطی خائن جنایتکار و شیطان کوچک صهیونیستهای اشغالگر تروریست کودک کشان مظلوم کش فاسد فاسق دزد اموال مسلمین و خروجشان از سر تا سر تمدن اتحادیه بزرگ و عظیم و باشکوه و مقتدر و قدرتمند و پیشرفته جهان اسلام ناب محمدی ص خواهیم بود .والسلام و صلوات التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج والعافیت والنصر . لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
#روز _ قدس روز اسلام است

#روز _ قدس خنجری بر گلوی استکبار است