علی آهنج گفت:قصه سریال «برادرجان» از دل جامعه آمده است و به همین دلیل بر دل مردم جامعه نشسته و پرمخاطب‌ترین سریال ماه رمضان شده است.

قصه سریال «برادرجان» از دل جامعه آمده استعلی آهنج بازیگر سریال «برادر جان» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این سریال گفت:من با پروژه «برادرجان» با کمال افتخار همکاری کردم و نقشی که سال‌ها منتظرش بودم از طریق آقای نعمت اله به من پیشنهاد داده شد. من هم که آگاه به توانایی‌های ایشان در نویسندگی بودم با کمال میل قبول کردم.

وی با بیان اینکه نقش مهراب را بازی کردم و از انتخاب این نقش خیلی راضی هستم، گفت:چون با بزرگان این عرصه نظیر آقای آهنج و شفیعی همکاری کردم، در این پروژه در کنار عزیزانی مثل استاد نصیریان و دیگر بازیگران درجه یک سریال «برادرجان بودم» و این موضوع افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

این بازیگر درباره قصه سریال عنوان کرد: قصه سریال «برادرجان» از دل جامعه آمده است و به همین دلیل بر دل مردم جامعه نشسته و پرمخاطب‌ترین سریال ماه رمضان شده است.

آهنج اظهار کرد: ما در حال حاضر ادامه این سریال را در تهران فیلمبرداری می‌کنیم، تمام شخصیت‌های قلم آقای نعمت اله در این سریال خاکستری هستند و هر کسی خودش را جای آن نقش بگذارد ممکن است به خودش حق بدهد. این سریال از قاب بندی و میزانسن خوبی برخوردار است و تمام عوامل این پروژه مثل یک خانواده در کنار هم زحمت کشیده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسمان
۰۸:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
خداوند بچه های هنر را عمری طولانی اعطای کند انان زحمت می کشند باید مردم قدر دان با شند عشق به هنر یعنی ایرانی واستوار بودن جوانان را مهم دانستن ما ادمها حتی نمی توانیم بدانیم چقدر ارزش انان چقدر واقعی واز همه وجود است
Iran (Islamic Republic of)
شنتیا
۰۸:۱۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
واقعا سریال با ضعف ساختاری مشکلات کارگردانی و داستان ضعیف چطور میتونه اجازه ساخت پیدا کنه مثلا شخصیت زن دوم چاوش کاملا مشخصه بعدا به داستان اضافه شده و مثل یک وصله ناجور به چشم میخوره و انگار فقط اومده بود دو سه قسمت سریال را کش بده و آب به سریال ببنده
Iran (Islamic Republic of)
اسمان
۱۲:۳۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
سلام افراین بازیگری مخصوصا اقای افشاری میتوانستی یکم محکم تر بایانات دیالوگ را ایفا کنی ولی هم تیپ به بچه بامرامها می خورد میتوانستن بازیگر مقابل شما را از نظر چهره دختری چشم ابر کمن ومشکی خوش چهره تری را انتخاب کنند ما دختران زیبای ایرانی زیاد داریم امید وارم این خانم هم بدرخشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
خوب بود خوشمان آمد
Iran (Islamic Republic of)
حمیدا
۱۰:۴۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
داستان این سریال کاملا دور از واقعیات جامعه امروزیه؛هرچند به علت فقدان فیلم مناسب در این شبها؛فقط برای وقت گذرانی شاید مردم ببینند ولی این نشانه رضایت آنها نیست.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۷:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
با سلام
سریالی که کاملا غیر واقعی است و حوصله رو سر می برد .
حیف از وقتت که برای دیدن این سریال تلف کنی . آخه کجای دنیای واقعی همچین برادری وجود داره ؟