دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در مراسم پایانی راهپیمایی قدس اراک گفت: ایران پیشتاز مبارزه با جبهه سرمایه داری است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در مراسم پایانی راهپیمایی قدس اراک درمصلای بیت المقدس  گفت:   ما شاهد شکل گیری جریانی سرمایه داری هستیم که علم و اقتصاد و قدرت نظامی را در اختیار دارد و سالهاست شاهد هستیم که سرمایه داران بزرگ می‌خواهند همه چیز را در اختیار بگیرند و ایران پیشتاز مبارزه با جبهه سرمایه داری است.

آیت الله اراکی افزود: تعدادی از سرمایه داران اندک کل دنیا را در دست گرفته اند و خطر آن‌ها نه تنها ما بلکه کشور‌های دیگر مانند آمریکا و چین و روسیه را هم تهدید می‌کند و این سرمایه داران اندک حتی ملت آمریکا را هم در بر گرفته اند و موجب به وجود آمدن فقر گسترده‌ای شده اند که در نتیجه جنبش ۹۹ درصد علیه یک درصد اتفاق افتاد.

وی اضافه کرد: ترامپ گفت ما طرفدار قدرت‌هایی هستیم که سرمایه داران را تقویت می‌کند و مردم آمریکا میدانند که این دولت با چاپ اسکناس بی پشتوانه مردم دنیا را روز به روز فقیر می‌کند.

سنت‌های حاکم بر جوامع بشری جریان سرمایه داری را برنخواهد تافت

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: سنت‌های حاکم بر جوامع بشری جریان سرمایه داری را بر نخواهند تافت و عدالت برپا خواهد شدواگر عدالت محقق شود ثروتی که در جهان هست همه مردم جهان را کفایت می‌کند.

وی بیان کرد: فلسطین یک موضوع جهانی است فلسطین نماد استکبار سایزی و مقابله با سرمایه داری است و اگر عدالت بود سرمایه داران بزرگ وجود نداشتند و آنچه امروز در فلسطین است اتفاق نمی‌افتاد.

رسانه‌ها از لاک دفاع بیرون آمده علیه سرمایه داران آمریکا تهاجم کنند

آیت الله اراکی تصریح کرد: رسانه‌های ما از لاک دفاع بیرون آمده و به تهاجم علیه سرمایه داران آمریکا بپردازند رسانه‌ها برای نابودی جبهه ضد سرمایه داری کار کنند که این چه جریانی در حال رخ دادن است

وی اظهار کرد: این ملت خسته نمی‌شود بلکه دشمن را خسته خواهیم کرد، ما هزارو۴۰۰ سال پای جبهه حضرت علی ایستاده ایم دشمن جبهه حضرت علی جبهه حضرت امام را نشناخته و باید بداند این ملت یکپارچه است وتوطئه‌ها که بین ملت می‌اندازند این توطئه‌ها ها شکست خورد و بی اثر است.

ملت ما زیر بار ننگ دشمن نخواهد رفت

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه گفت: این ملت صبور است گرسنگی و تشنگی می‌کشد، ولی زیر بار ننگ دشمن نخواهد رفت و مسئولین باید به اهمیت مسوولیت شأن پی ببرند و بدانند که شرایط کشور عادی نیست وباید تلاش شان را مضاعف کنند کار جهادی کنند بیایند در بین مردم از زبان مردم مشکلات را بشنوند.

وی افزود: از روزی که حضرت امام این جمعه را همبستگی جامعه اسلامی و آزادیخواهان جهان نام گذاری کردند هر سال با استحکام در سراسر کشور‌های جهان برگزار میشود و در حال گسترش است و امسال شاهد گسترش بیشتری بودیم، چون اراده مستحکمی است

حرکتی پیامبرکه از مکه آغاز کرددر مسجدالاقصی به پیروزی می‌رسد

آیت الله اراکی اضافه کرد: معراج پیامبر اسلام تنها یک سفر آسمانی نبود این سفر عجیب یک بخش آخرتی و یک بخش دنیوی دارد ودر این سفر تمام حرکت جهان اسلام تا ظهور حضرت مهدی را به رسول الله نشان دادند ودر این سفر گزارش دادند که در آینده چه اتفاقی می‌افتاد و اسراء نشان دهنده حرکتی است که از مکه آغازشده و در مسجدالاقصی به پیروزی می‌رسد.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار