سرمربی اسبق تیم استقلال گفت: ورزشکاران ایرانی هیچ‌گاه در برابر ورزشکار صهیونیست قرار نمی‌گیرند و معتقدند باید حمایت از مردم فلسطین را همواره در دستور کار داشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در حاشبه راهپیمایی روز قدس با اشاره به حضورش در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: روز قدس روز بزرگی است و مردم ایران اسلامی با گرامی‌داشت امروز هر ساله در ماه مبارک رمضان، حضور  پر رنگ تر از قبل دارند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران همواره کنار مردم بوده و حامی مظلومان هستند و در طول ۴۰ سال اخیر ورزشکاران نشان دادند که حضور بسیار باشکوهی در راهپیمایی روز قدس داشته و روز به روز حمایت‌شان از مردم فلسطین بیشتر می‌شود.

مظلومی بیان کرد: حمایت از مردم فلسطین و حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس حرکت اسلامی، جهانی و اسلامی است. فلسطینیان مردمی بی‌پناه هستند و ایران در طول ۴۰ سال اخیر از آن‌ها حمایت کرده و باز هم این کار را انجام خواهد داد.

سرمربی اسبق تیم استقلال با اشاره به حمایت ورزشکاران در میادین جهانی از مردم مظلوم فلسطین هم اظهار کرد: ورزشکاران با اینکه یک سال و یا بیش از آن برای موفقیت در میادین ورزشی تلاش می‌کنند اما وقتی در برابر ورزشکار صهیونیستی قرار می‌گیرند مدال جهانی خود را فدای مردم مظلوم فلسطین می‌کنند و این کار آنها بسیار بزرگ است.

مظلومی تصریح کرد: ورزشکاران ایرانی هیچ‌گاه در برابر ورزشکار صهیونیست قرار نمی‌گیرند و معتقدند باید حمایت از مردم فلسطین را همواره در دستور کار داشت.


بیشتر بخوانید:

نقشه شفر برای دریافت پول از استقلال

نتیجه مذاکرات فتحی و استراماچونی شنبه اعلام می‌شود

رقم قرارداد استراماچونی و استقلال مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار