حجت‌الاسلام حیدر مصلحی گفت: امروزه انقلاب اسلامی محدوده جغرافیایی ندارد و تنها به کشور ایران ختم نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا امروز جمعه ۱۰ خرداد ۹۸ پس از راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: امروزه انقلاب اسلامی محدوده جغرافیایی ندارد و تنها به کشور ایران ختم نمی‌شود، بلکه دنیای استکبار، اروپا و آمریکا را تنگ کرده و در حال پیشرفت و گسترش است.

وی افزود: هم اکنون مشکل بزرگ آمریکا این است که دانشمندان به اسلام روی آورده اند و بر اساس مطالعات علمی، آمریکا در حال افول و فروپاشی است.

مصلحی اضافه کرد: با جستجوی جمله «آمریکا در حال فروپاشی» به زبان انگلیسی در اینترنت، بیش از ۱۴ میلیون مقاله از سوی هیئت علمی دانشگاه‌های آمریکا یافت می‌شود که ۷۰ درصد این مقالات نشان دهنده افول آمریکا در زمینه‌های سیاسی، نظامی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی از فتنه جدید دشمنان پرده برداشت و ادامه داد: این توطئه به مراتب شدیدتر از فتننه ۸۸ است و هدف اصلی این فتنه، شکستن مقاومت ملت ایران و ایجاد سستی و رخوت میان مردم است.

مصلحی اظهار داشت: دشمن می‌خواهد از راه نفوذ به داخل و ایجاد نارضایتی، هدف اصلی خود را که براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، محقق کند.

مشاور مقام معظم رهبری روز قدس را از افتخارات بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز برای مقابله با استکبار و ماندگاری انقلاب اسلامی مقابل توطئه‌های دشمنان طراحی شده است.

مصلحی تصریح کرد: افرادی در داخل ایران که با شنیدن نام آمریکا به دنبال مذاکره با مقامات این کشور هستند، بدانند استکبار جهانی به زودی فرو خواهد پاشید و رمز پیروزی ملت ایران فقط و فقط مقاومت است.

وی افزود: بدانید فقط ۲۰ درصد مشکلات اقتصادی کشور از تحریم‌های آمریکا نشأت گرفته است و بقیه از سوء مدیریت‌ها و ندانم کاری‌های مسئولان ناشی می‌شود، این درحالیست که دشمنان تدبیر خوداتکایی به داخل را نشانه گرفته اند و می‌خواهند با فشار ما را پای میز مذاکره و معامله بکشانند تا کشور مسیر خود را بر پایه توان داخلی ادامه ندهند.

وزیر اسبق اطلاعات گفت: پیش بینی‌های پیامبر گونه امام راحل و مقام معظم رهبری یک به یک درحال به وقوع پیوستن است و همانگونه که بیان شد، اثری از رژیم منحوس اسرائیل تا ۲۵ سال آینده باقی نخواهد ماند و این هم به زودی رخ می‌دهد.

مصلحی با اشاره به اذعان وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر این که تعدادی از کشور‌ها با وجود تحریم‌های جدید می‌توانند همچنان به خرید نفت از ایران ادامه بدهند، اضافه کرد: در حالیکه پیش از این رییس جمهور آمریکا می‌خواست فروش نفت ایران را به صفر برساند.

وی این موضوع را نشان ضعف و زانو زدن مقامات آمریکایی مقابل مقاوت ملت بزرگ ایران دانست و افزود: دشمنان به دنبال طراحی فتنه جدید تری هستند تا مقاومت ایران را سست کنند.

مصلحی افزود: چهار سال است اعضای اتاق فکر کاخ سفید به این نتیجه رسیده اند که باید از این معاهده خارج شد وگرنه آمریکا متضرر می‌شود و بدعهدی مقامات این کشور فقط مختص ترامپ نیست، پس اعتماد به آمریکا نه جایز است و نه می‌توان روی آن حساب کرد.

انتهای پیام/خ

راهپیمایی روز جهانی قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار