محمد عباس زاده کاپیتان تیم نساجی مازندران با انتشار پستی در اینستاگرام از وزیر ورزش و جونان و سایر مسئولان برای احیای این تیم درخواست کمک کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عباس زاده کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران در پستی اینستاگرامی نسبت به حواشی پیش آمده از جمله اوضاع نا معلوم مالکیت تیم، نبود سرمربی و ... واکنش نشان داد و از وزیر ورزش و جونان و سایر مسئولان ورزشی و غیر ورزشی استان مازندران برای احیای مجدد این تیم درخواست کمک کرد.

عباس زاده در این پست اینستاگرامی نوشت: "سخنى كوتاه با مسئولين و استاندار استان مازندران. نساجى تيم ريشه دار، پر طرفدار و همچنين تنها نماينده شمال ايران در ليگ برتر است.

كاش كمى دلسوزانه به نساجى نگاه كنيد به تيمى كه بعد ٢٤ سال ليگ برترى شده و اميد يك شهر و استان است و در ادامه راه نياز به حمايت افزون دارد. حال كه دو مالك از بخش خصوصى آقايان صنيعى فر و حداديان با جان و دل پشت تيم نساجى ايستاده اند و سعى در تيم دارى به نحو احسن دارند نبايد آنها را در ادامه راه تنها بگذاريد و دل زده كنيد، اين مالكين و اين هوادار احتياج به حمايت مسئولين و شما دارند آقاى استاندار عزيز،
كارى نكنيد كه آنها هم خسته شوند و قيد همه چى را بزنند و بروند صبر اين بزرگواران هم حدى دارد، شما را بخدا تنها اميد شهر خسته را از مردم نگيريد، فراموش نکنیم که ورزش سنبل یک کشور وبه الخص فوتبال که کاملا جهانی شده و معرف یک سررمین است و جایگاهی برای تبلیغ واقعی ودرست در دنیای حقیقی و مجازی. اینجاست سوال پیش میاد با چنین دور نمایی هر بی لطفی وعدم توجه به امر فوتبال یک عملی غیر بخشودی است ودر قبال ایندگان مسئولیتی بس گران.

دولتمردان و مسئولین بخصوص جناب استاندار و فرماندار ایا این موضوع تیم نساجی مازندران که با کمترین امکانات به این مرحله از لیگ رسیده وقت ان نشده که با توجه خالصانه و اسلامی و مردمی دستی بالا زد و کمک رسان این تیم بزرگ باشید.
بدانید هر عملی امروز پایه اساسی برای فررندان اینده خواهد بود. و دست مریزاد به هواداران عاشق دلسوزی که نه سرما شناختند ونه گرما ونه بور و نه باران در هر موقعیتی مردانه و بزرگوارانه تیم را همراهی کردند وروزگارشان پوینده به کام باد."

درخواست کاپیتان تیم نساجی از وزیر ورزش


بیشتر بخوانید:

وضعیت مالکیت باشگاه نساجی هفته آینده مشخص خواهد شد

نخستین تمرین نساجی در سال جدید

انتقام شکست در وطنی


انتهای پیام/

پست جدید اینستاگرامی محمد عباس زاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار