رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت:مردم استان ایلام با حضوری پررنگ تر و پرشورتر از همیشه پیام همبستگی خود با آرمان فلسطین و نه به معامله قرن را به جهان مخابره کردند.

پیام همبستگی مردم استان ایلام با آرمان فلسطین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: آمریکا در سال‌های اخیر به ترویج افراط گرایی در منطقه غرب آسیا پرداخته است که با مقاومت جمهوری اسلامی و سایر کشور‌های محور مقاومت روبه‌رو شده است.

 حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سعیدی بیان کرد: جلوگیری از تجزیه سوریه، حفظ سوریه در حلقه مقاومت برای بر هم نخوردن بافت منطقه، دفع شر شرورترین اشرار تاریخ و دفاع حقیقی از حریم اهل بیت از مهم‌ترین اهداف ایران در حضور مؤثر در سوریه بوده است.

وی جمهوری اسلامی ایران را یک قدرت منطقه‌ای دانست که بدون حضور او هیچ مسأله‌ای در غرب آسیا حل نخواهد شد و ادامه داد: از مهم‌ترین کار‌های انقلاب اسلامی در منطقه جلوگیری از ایجاد طرح خاورمیانه بزرگ و تشکیل امپراتوری اسرائیل، خنثی سازی توطئه آمریکا در شکستن جبهه مقاومت، تبدیل نبرد نابرابر به نبرد نامتقارن در منطقه و انتقال فرهنگ و نگرش بسیجی در منطقه بوده است که دشمن را زمین گیر کرده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: رژیم اسرائیل در هفتاد سال عمر خود در ۳۵ سال قبل از انقلاب در همه جنگهایش پیروز شد، ولی در ۳۵ سال بعد از انقلاب در تمام جنگهایش شکست خورده است.

انتهای پیام/ د

صحبت های رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: قدس ، رژیم صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.