نه به معامله قرن/رئیس هیئت رزمندگان شهرستان خرمشهر مطرح کرد:

شور و هیجان امروزی آرمان خواهی قدس شریف

رئیس هیئت رزمندگان شهرستان خرمشهر، شور و هیجان امروزی آرمان خواهی قدس شریف را مدیون آرمان خواهی امام راحل (ره) دانست.

سرهنگ عبدالمجید عقیلی رئیس هیئت رزمندگان شهرستان خرمشهر ، در سخنرانی روز قدس ، ضمن گرامیداشت یاد شهدای اسلام و تمامی شهدای مدافعان آزادی قدس شریف، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: سرنوشت محنت بار فلسطین زخم هایی را در قلب اسلام رقم زده که هنوز کهنه نشده است.

وی افزود: تمامی مورخان تاریخی براین اصل تاکید دارند که سرزمین فلسطین به اعراب کنعانی برمیگردد و برای حل این مشکل برگزاری رفراندوم توسط کسانی است که در این سرزمین ریشه دارند.

رئیس هیئت رزمندگان شهرستان خرمشهر ادامه داد: اگر آرمان قدس شریف امروز به این شور و هیجان رسیده است مدیون آرمان های امام راحل (ره ) است.

سرهنگ عبدالمجید عقیلی با اشاره به بحث معامله غرب گفت: بحث معامله غرب یک مثلث شوم عربی_غربی طراحی شده است ولی با این وجود بعد از گذشت ۴۰ سال این باور امام راحل انقلاب اسلامی که اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود زیرا برای انسانیت تهدید کننده است، همچنان بر قوت خود باقی ست.

وی در ادامه افزود: کشور های زبونی که پارلمان شان با خلاف خواسته ملت شان است بدنبال حذف فلسطین هستند.

رئیس هیئت رزمندگان شهرستان خرمشهر گفت: طرح معامله غرب ادعای کمک به فلسطین را دارد در صورتیکه آب را از نوار غزه مصادره کرده اند و رهبران فلسطینی را نیز خلع سلاح می‌کنند،و از هزینه مالی خود فلسطین بدنبال طرح امنیت فلسطین هستند.

سرهنگ عقیلی افزود: همه امیدوار هستیم که بزودی نماز جمعه در قدس شریف اقامه شود.

انتهای پیام/ د

هیجان آرمان خواهی قدس شریف

برچسب ها: راهپیمایی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.