روزقدس عامل فراموش ناپذیری مسئله فلسطین در جهان است

امام جمعه زنجان گفت:روزقدس یک جریان و یک جبهه است و عامل فراموش ناپذیری مسئله فلسطین و بازخوانی پرونده سیاه اسرائیل و حامیان کودک‌کش آنان است.

روزقدس عامل فراموش ناپذیری مسئله فلسطین در جهان استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در جمع نمازگزاران زنجانی با بیان اینکه روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام وامت اسلامی است به حول قوه الهی این بسیج عمومی مقدمه تشکیل بسیج مستضعفین عالم است. 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با قدردانی ازحضور باشکوه مردم در این روز بزرگ گفت: روزقدس یک جریان و یک جبهه است و عامل فراموش ناپذیری مسئله فلسطین و بازخوانی پرونده سیاه اسرائیل و حامیان کودک‌کش آنان است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر حمایت از مظلوم در مقابل ظالم افزود: امسال مردم روزه دار هوشیار و بیدار و آزادیخواه جهان نشان دادند که اجازه نخواهد داد این غده سرطانی وحامیانشان به خواسته‌های خود برسند

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: مقاومت و انتفاضه فلسطین موجب هراس صهیونیست‌ها، آمریکا و کشور‌های مرتجع منطقه به عنوان حامیان آن‌ها شده است.

وی با تاکید بر وعده‌ی امام راحل و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، آینده از آن مردم فلسطین و مردم منطقه است گفت: این رژیم منحوس و غده سرطانی به اهداف خود در منطقه نرسیده و پیروز واقعی جبهه مقاومت خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان با بیان اینکه دنیا، کارکرد ولایت فقیه بعنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران را باور کرده است گفت: انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت بستر حکومت جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: طرح معامله قرن یا هر اقدام دیگری که تأمین کننده خواسته مشروع فلسطینی‌ها بویژه بازگشت آوارگان و انتخابات آزاد برای تعیین سرنوشت خود نباشد، هرگز قادر نخواهد بود این مسئله جهانی را حل کند.

وی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش و جبهه النصره گفت: با مقاومت مردم عراق و سوریه و جبهه مقاومت با هدایت مستشاری ایران شاهد شکست این گروه‌های تروریستی بودیم.

امام جمعه زنجان قیام ۱۵ خرداد بر علیه طاغوت را نقطه عطفی در مسیر پیروزی انقلاب دانست و افزود:امام راحل فرمودند که کلید پیروزی انقلاب ۱۵ خرداد بود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به ۱۴ خرداد سالروز ارتحال جانسوز امام راحل گفت: نهال کوچک ۴۰ سال قبل امام خمینی رحمه الله علیه، امروز به یک قدرت جهانی تبدیل شده با رهبری حکیمانه مقام معظم برهبری با اقتدار و صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.
 
انتهای پیام/ن
 

خطبه های نماز جمعه زنجان

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.