یک خودروی حاوی مواد منفجره در محله ای در شرق کابل یک کاروان تروریست‌های آمریکایی را هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک خودروی حاوی مواد منفجره در محله ای در شرق کابل، پایتخت افغانستان یک کاروان تروریست‌های آمریکایی را هدف قرار داد که طی آن هفت نفر از شهروندان افغانستان کشته یا زخمی شدند.

باب پورتیمن، افسر روابط عمومی ارتش آمریکا در کابل گفت: بر اثر برخورد این خودرو با کاروان ارتش آمریکا، چهار نظامی به طور سطحی زخمی شدند.

با این وجود، فردوس فرامرز، سخنگوی رئیس پلیس افغانستان نگفت چه تعداد از این هفت شهروند افغانستان کشته یا زخمی شده اند. وی گفت هنوز برای اظهار نظر در این باره زود است.

خودروی عامل حمله انتحاری زمانی با کاروان تروریست‌های آمریکایی برخورد کرد که آنها در حال عبور از محله یکاتوت در شرق کابل بودند.

نیروهای امنیتی افغانستان تقریبا همه روزه هدف حمله قرار می گیرند. وزارت دفاع افغانستان اکنون دیگر تلفات نیروهای خود را اعلام نمی کند ولی برآورد می شود هر روز 50 نفر از پرسنل امنیتی افغانستان کشته می شوند.

ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در یک مصاحبه تلفنی مسئولیت حمله روز جمعه را به عهده گرفت. وی ادعا کرد ده نفر از نظامیان آمریکایی در این حمله کشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
خدايا اين همه کشتار برا چيه اخه
آخرین اخبار