مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان گفت: در چند روز آینده ۸ دستگاه اتوبوس جدید در مناطق پایین شهر بکار گرفته می‌شود.

بکارکیری ۸ دستگاه اتوبوس جدید در مناطق پایین شهر همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بابک اسدی، مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان با اشاره به مشکل سیستم گرما یشی و سرمایشی اتوبوس‌های پایین شهر گفت: قبول ندارم که تمام اتوبوس‌های خوب در بالای شهر جانمایی شده است 

وی افزود: شاید از بین ۲۴۰ دستگاه اتوبوس در شهر همدان قریب به ۱۰ اتوبوس دارای مشکل باشد و این موضوع نیز طبیعی است.

مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان با بیان اینکه اتوبوس‌های پایین شهر توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و باید آن‌ها را حمایت کرد تا خدمات قابل توجهی به همشهریان ارائه شود گفت: ۸ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده و درچند روز آینده در مناطق پایین شهر به کار گرفته می‌شود.

اسدی با بیان اینکه از این اتوبوس‌ها حتی یک دستگاه هم در مناطق بالای شهر به کار گرفته نمی‌شود تا رضایتمندی بین مردم پایین شهر ایجاد شده و جبران مافات کرد، افزود: ۱۶ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده که فعلاً ۸ دستگاه اتوبوس جدید جانمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان برای خرید هر کدام از اتوبوس‌ها هزینه شده است، گفت: امیدوارم با جانمایی اتوبوس‌های جدید بخشی از مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/ب

جانمایی ۸ اتوبوس جدید در مناطق پایین شهر همدان

برچسب ها: اتوبوسرانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.