مسئولان سازمان لیگ با هواداران پرسپولیس جلسه‌ای داشته اند که فیلم منتشر شده از آن نشست حاشیه ساز شده است.

سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتراض هواداران سپاهان و برخی تیم‌های لیگ برتری دیگر به برگزاری جلسه بین او و حجت الله بهمنی (مدیر روابط عمومی سازمان لیگ) با تعدادی از هواداران پرسپولیس اظهار داشت: من دیگر نمی‌خواهم به صورت خاص درباره حواشی دیدار سپاهان- پرسپولیس حرف بزنم چرا که نهاد‌های قضائی فدراسیون در این باره تصمیم گیری می‌کنند.

او ادامه داد: درباره این فیلم هم باید بگویم هیچ ارتباطی به دیدار سپاهان و پرسپولیس ندارد و اصولا در هفته‌های اخیر ما هیچ گونه جلسه‌ای با هواداران تیم‌ها نداشتیم. فیلمی که از این جلسه منتشر شده مربوط به روزی است که هواداران پرسپولیس مقابل سازمان لیگ تجمع اعتراض آمیز کرده و ما هم از آن‌ها خواستیم با حضور در ساختمان سازمان لیگ صحبت هایشان را مطرح کنند. زمان آن هم پیش از عید بود. حال اینکه بلافاصله پس از بازی نیمه نهایی جام حذفی این فیلم منتشر شده است نشان می‌دهد برخی‌ها هدف‌های دیگری دارند که آن را هم پیگیری می‌کنیم.

فتاحی درباره انتقاد‌هایی که نسبت به گرمای اهواز در زمان برگزاری فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش مطرح شده است، بیان کرد: ورزشگاه شهدای فولاد یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران از لحاظ امکانات است. ما ابتدا می‌خواستیم فینال جام حذفی را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار کنیم که از این موضوع حمایت نشد و در نهایت تصمیم گرفتیم فینال را در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار کنیم. اکنون هم من در اهواز هستم و طبق استعلامی که گرفتم دمای هوا نسبت به روز‌های پیش پایین آمده است.

مدیر مسابقات سازمان لیگ درباره بحث برگزاری دیدار سوپرجام در صورت قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت: درباره این موضوع هیئت رئیسه سازمان لیگ تصمیم گیری می‌کند.

فتاحی درباره احتمال برگزاری جلسه با مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای تدوین تقویم فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: پس از دیدار ایران با کره جنوبی جلسه‌ای را با مارک ویلموتس برگزار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس برای فینالیست شدن ۲ قربانی داد

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان

تمجید باشگاه رم از پرسپولیس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار