زمان برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان فارس در روز‌های ۱۸ تا ۲۵ خردادماه اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس، با اشاره به برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف، گفت: زمان برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در شهرستان‌های فارس روز‌های ۱۸ تا ۲۵ خرداد انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات همچنان تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود: این مرحله مربوط به رشته‌های آوایی اعم از حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی و اذان است.

ثبت‌نام یک هزار و ۱۳۷ نفر تاکنون

جلالی اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۱۳۷ نفر در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات و در رشته‌های آوایی در استان فارس ثبت‌نام کرده‌اند و ممکن است تا پایان ماه مبارک رمضان این تعداد افزایش یابد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در عین حال این نکته را یادآور شد که این آمار مربوط به رشته‌های آوایی است و آمار رشته‌های کتبی که شامل آزمون معارفی بود از این آمار جداست چرا که آزمون معارفی همزمان با آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در مرحله شهرستانی برگزار شد.

وی بیان کرد: مرحله استانی آزمون معارفی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن در استان فارس در تاریخ ۲۰ تیرماه جاری در شیراز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا صداقت
۱۳:۲۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
سلام علیکم بنده در اسفندماه 97 از طریق ارشاد درسنامه نهج البلاغه را شرکت کردم به مرحله استانی راه پیدا کردم حال برای آزمون 20 تیر چه منبعی را مطاله کنم؟ آیا نیاز به ثبت نام حضوری هست؟
آخرین اخبار