معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان خبر داد؛

اعزام سه هزار نفری از استان سمنان به مراسم بزرگداشت امام (ره)

سرهنگ خالقیان گفت: به مناسبت سی امین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بیش از سه هزار نفر از استان سمنان با ۸۰ دستگاه اتوبوس به این مراسم اعزام می شوند.

اعزام سه هزار نفری از استان سمنان به مراسم بزرگداشت امام (ره)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست خبری با تقدیر از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس گفت: مسئله فلسطین بزرگ‌ترین آزمون بزرگ دفاع از مظلوم در برابر ظالم است، صهیونیست‌ها خود را شکست ناپذیر می‌دانستند، اما امروز پس از ۴ دهه از انقلاب اسلامی معادلات تغییر کرده و جوانان مقاومت اسلامی نقش پررنگی دارند.

وی در تشریح برنامه‌های سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: طبق سنت هرساله مراسم بزگداشت سی امین سالگرد ارتحال امام با حضور خیل عظیم مردم ایران در مرقد امام و با سخنرانی رهبر انقلاب پس از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

سرهنگ خالقیان از اعزام بیش از سه هزار نفر از استان سمنان با ۸۰ دستگاه اتوبوس به این مراسم خبر داد و بیان کرد: به جهت رفاه حال روزه داران، امسال صرفا ۵ شهرستان غرب استان به این آیین اعزام می‌شند که شامل شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، سرخه، آرادان و گرمسار است.

انتهای پیام / م

بیش از سه هزار نفر از استان سمنان به مراسم بزرگداشت امام (ره) اعزام می شوند

برچسب ها: سپاه ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.