علیرضا فغانی به همراه کمک هایش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیدار ایران و سوریه را قضاوت می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  نخستین اردوی تیم ملی فوتبال ایران در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس از صبح امروز(شنبه) آغاز شد و بازیکنان این تیم پس از معارفه با ویلموتس از فردا تمرینات خود را برای برگزاری ۲ بازی تدارکاتی مقابل سوریه و کره جنوبی در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال برگزار می کنند.

شاگردان مارک ویلموتس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه پنج شنبه هفته جاری (۱۶ خرداد) اولین بازی خود در دوران این مربی بلژیکی را در ورزشگاه آزادی مقابل سوریه برگزار می‌کنند.

با توجه به هزینه‌های ارزی برای استفاده از داور خارجی در دیدار با تیم ملی سوریه و با وجود اینکه در بازی‌های بین المللی به صورت معمولی، یک داور بی طرف برای قضاوت انتخاب می‌شود، فدراسیون فوتبال ایران طبق تعاملی که با فدراسیون سوریه انجام داد در نهایت تصمیم گرفت از تیم داوری ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای دیدار مذکور استفاده کند.

سوری‌ها هم با این درخواست موافقت کردند تا علیرضا فغانی قضاوت نخستین بازی تیم ملی در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس را برعهده گرفته و رضا سخندان و محمدرضا منصوری هم کمک داوران این دیدار هستند.

تیم ملی پس از برگزاری این دیدار که ۲۱ خرداد با کره جنوبی برگزار می‌شود، به سئول می‌رود.


بیشتر بخوانید:

آغاز قابل پیش‌بینی ویلموتس/ اشکان و سامان تیم ملی را از دست دادند/ «سرخابی بازی» را به سرمربی جدید یاد دادیم!

سالی ۲۲ میلیارد تومان برای سرمربی بی جام!

مارک ویلموتس با ایران به توافق رسید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار