سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا پایان هفته جاری جوی نسبتا پایدار با افزایش دما در سطح استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی،سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز شنبه ۱۱ خرداد با حاکمیت پرارتفاع سطوح میانی جو در منطقه، تا آخر هفته جاری جوی نسبتاً پایدار با افزایش دما در سطح استان بویژه در مناطق شمالی استان و شهرستان کوثر پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: هر چند در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل در طول شب‌ها هوای خنک همچنان ماندگار است طی سه روز اول هفته، آسمان استان غالباً صاف بوده و در بعضی ساعات با وزش باد نیز همراه خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در اواسط هفته جاری از شرایط فصلی و محلی طی بعدازظهر و عصر‌ها در برخی از مناطق استان اردبیل (بویژه در نواحی منتهی به کوه سبلان) ضمن وزش باد لحظه‌ای تند، رشد ابر با رگبار موقتی نیز دور از انتظار نیست.

محمدی افزود: در روز‌های آخر هفته پدیده غالب افزایش محسوس دما در سطح استان خواهد بود، بطوریکه بیشینه دما در مناطق گرمسیر استان تا ۳۶ درجه و در مناطق مرکزی و شهرستان خلخال تا ۳۰ درجه سلسیوس هم خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

جوی نسبتاً پایدار تا آخر هفته جاری در اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.