شاگردان پورموسوی برای حضور در تورنمنت روسیه، فردا صبح (یکشنبه) راهی سن پترزبورگ می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال جوانان ایران که با هدایت سیروس پورموسوی در تورنمنت روسیه با تیم‌های آرژانتین، ارمنستان و همگروه است، فردا صبح (یکشنبه) راهی سن پترزبورگ می‌شود تا بازی‌های خود را برگزار کند.  

قرار بود آخرین تمرین این تیم امروز برگزار شود، اما به دلیل تغییر ساعت پرواز فردا، تمرین لغو و قرار شد بازیکنان به استراحت بپردازند. همچنین درحال حاضر فراز فاطمی، مدیر این تیم در فدراسیون فوتبال است تا کار‌ها را انجام دهد تا مشکلی پیش نیاید.

گفتنی است، اردوی تیم ملی با حضور بازیکنان از هفته گذشته آغاز شد و شاگردان پورموسوی دیروز (جمعه) در دیدار تدارکاتی با نتیجه ۴ بر صفر از سد امید پاس گذشتند و قرار است با ۲۰ بازیکن راهی روسیه شوند.  

اسامی ملی پوشان جوان به شرح زیر است.

علیرضا اسدآبادی، محمد رضا باقری، علیرضا رستمی جو، حسین زواری، علی زارع، علی بابایی، حسین نخودکار، سعید آهنی، حسین شاوردی، احمد رضا جلالی، علیرضا باویه،  حسین بیژنی، سید رضا موسویان، علی اصغر صادقی نسب، محمد رضا محرمی، مهرشاد یزدانی سنگده،   علی سبحانی، یاسین سلمانی، محمد رضا عسگری و آریا برزگر.

گفتنی است، این مسابقه با ۱۲ حضور تیم برگزار می شود و درحالیکه در ابتدا ایران با آرژانتین، ترکیه و یونان همگروه بود اما جدول مسابقات تغییر کرد و شاگردان پورموسوی باید با روسیه، آرژانتین و ارمنستان تقابل کنند.


بیشتر بخوانید: پیروزی تیم ملی جوانان ایران مقابل امید‌های پاس فوامین


انتهای پیام/

تیم ملی جوانان به روسیه می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار