بارش شدید باران و تگرگ موجب آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهرستان خراسان رضوی شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجتعلی شایانفر مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: آبگرفتگی و سیلاب از دیروز تاکنون در هشت شهرستان این استان گزارش شده است که بر این اساس معابر شهرستان‌های مشهد تربت جام، فریمان، قوچان، درگز، تربت حیدریه، کلات و چناران دچار آبگرفتگی و سیلاب شد.

وی گفت: بر اثر بارندگی و وقوع سیل محور‌های ۱۵ روستا در شهرستان‌های تربت جام، درگز، فریمان و چناران بسته شد که محور‌های سه روستا از این تعداد در تربت جام بازگشایی شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی افزود: در ۶ ساعت گذشته ۶ تا ۱۲ میلیمتر بارندگی در مناطق مختلف شهر مشهد گزارش و موجب ۱۴ فقره آبگرفتگی در این کلانشهر شد.

علیرضا صحراگرد مدیر کل هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری مشهد هم گفت: در پی بارش رگباری دیشب بیشتر معابر غرب این شهر دچار آب افتادگی شد.

وی گفت: مناطق الهیه، قاسم آباد، سیدرضی، بولوار‌های معلم، پیروزی، هاشمیه، هنرستان، شهید صیاد شیرازی، توس، شهید صادقی و استقلال در مشهد از مناطقی است که روان آب در آن‌ها جاری شد.

مدیر کل هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به آماده باش شهرداری مشهد در ۴۸ ساعت گذشته افزود: همه موارد آبگرفتگی به محض اطلاع همکاران یا تماس شهروندان از طریق شماره ۱۳۷ با تلاش عوامل شهرداری رفع شد.

طبق اعلام مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در مناطق مختلف این استان تا امروز ادامه دارد.

انتهای پیام // ف. م


۸ شهرستان خراسان رضوی دچار آبگرفتگی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار