قبوض کاغذی برق در خراسان جنوبی از ماه جاری حذف و هزینه برق مصرفی در قالب پیامک به شماره همراه سرپرست خانوار‌ها ارسال می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شرکا ، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: با هدف ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به مشترکان این شرکت و در راستای اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک حذف قبوض کاغذی برق در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از وزرات نیرو و شرکت توانیر بعد از این قبض برق کاغذی حذف و صورت حساب برق مصرفی فقط از طریق پیامک برای مشترکان استان ارسال خواهد شد.

شرکا با بیان اینکه ارسال پیامک به منزله ارسال قبض خواهد بود گفت: همگام با رشد و توسعه اقتصاد ملی و رونق تولید، اجرای فرآیند مدیریت سبز و کمک به حفظ محیط زیست و در راستای بهبود فرآیند‌ها این طرح اجرایی می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از مشترکان برق در استان خواست: در اسرع وقت شماره تلفن مصرف کننده و شناسه ۱۳ رقمی قبض خود را به یکی از روش‌های ذیل به این شرکت اعلام کنند.

تماس با اتفاقات برق شماره ۱۲۱ و اعلام شماره تلفن همراه مصرف کننده و شناسه قبض

مراجعه به سایت شرکت به نشانی skedc.ir و ثبت شماره تلفن مصرف کننده و شناسه قبض

ارسال شناسه قبض مصرف کننده برق به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۶۰۰۰۰ با الگوی # شناسه ۱۳ رقمی قبض * p*

اعلام شماره تلفن همراه مصرف کننده برق و شناسه قبض به ماموران قرائت کنتور در محل

انتهای پیام/ک

حذف قبوض کاغذی برق از ماه آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
نميتونن قبوض کاغذی رو حذف کنن. از مردم کلی پول میگیرن برا چی؟ تکلیف افرادی که گوشی همراه ندارن چیه؟ همش برقشون قطع بشه و برن دنبال وصل کردنش؟ فقط به فکر خودتونین...