عکاس گیلانی در جمع ٧٠ عکاس برتر جهان

هنرمند گیلانی در چهارمین دوره جایزه بین‌المللی ٣٥Awards روسیه، درجمع ٧٠ عکاس ،برتر شناخته شد.

عکاس گیلانی در جمع ٧٠ عکاس برتر جهانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: اثر مصطفی نوده در بین ١١٢ هزار عکاس از ١٧٢ کشور جهان و ٣٩١ هزار عکس ارسالی به چهارمین دوره جایزه بین‌المللی ٣٥Awards روسیه (٢٠١٨)، میان ٧٠ عکاس برتر در بخش عکس سیاه سفید شناخته شد.

وی با بیان اینکه، در سال ٢٠١٧ نیز اثری دیگر از مصطفی نوده در بخش عکس سیاه سفید پذیرفته و به عنوان عکس روی جلد کتاب این جایزه بین‌المللی منتشر شده بود، افزود: همچنین چندی پیش، مقاله و آثاری از این عکاس گیلانی در مجله اکادمی عکاسی اروپا (آبریل ٢٠١٩) منتشر شد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: آکادمی عکاسی بزرگترین شرکت آموزش عکاسی در اروپا با هزاران نفر از عکاسان و هنرمندان حرفه‌ای است که از آموزش برنده جایزه استفاده می‌کنند تا هر روز الهام گرفته یا آموزش دهند.

قاسم مصفا افزود: مصطفی نوده، متولد ١٣٥٩ شهرستان رودبار، عکاسی خودآموخته است که جوایز و افتخارات جهانی متعددی را از آن خود کرده و عضو انجمن عکاسان ایران، عضو فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (FIAP) و عضو باشگاه عکاسان جوان است.

وی با اشاره به افتخارات این هنرمند گفت: از جمله افتخارات وی می‌توان به کسب مدال­ طلای جشنواره‌های Doboj Salon و Nordic سوئد و دانمارک، روبان افتخار psa جشنواره پرسپکتیو امریکا، دیپلم افتخار تصویر سال ایران و نامزد دریافت دیپلم افتخار و جایزه جشنواره‌های ٣٥Awards روسیه و Lensculture آمریکا اشاره کرد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: تقدیر اثر در نمایشگاه گروهی در کشور یونان، چاپ اثر بر روی لباس و موسسه Klloab کشور بلژیک، برپایی نمایشگاه انفرادی در تهران، انتشار بیش از چهل اثر در گالری عکاسی جهانی وانیکس١ و چندین اثر در نشریه‌های معتبر بین‌المللی از جمله National Geography، مجلات Minimalism و Insomnia انگلستان و نشریه­های ZH کالیفرنا و Procrastinate نیز در رزومه این هنرمند گیلانی وجود دارد.


قاسم مصفا در ادامه تصریح کرد: ویژگی اصلی آثار مصطفی نوده، مینیمالیسم و سادگی و روانی تصاویر است که زیبایی‌شناسی منحصر به فردی را دارا است.

 

انتهای پیام / ق 

 

اثر عکاس گیلانی در چهارمین دوره جایزه بین‌المللی ٣٥Awards روسیه، میان ٧٠ عکاس ،برتر شناخته شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.