راه اندازی مرکز ارتقای شایستگی بانوان در همدان

مدیر مرکز ارتقا شایستگی بانوان همدان از راه‌اندازی مرکز ارتقای شایستگی بانوان در استان خبر داد.

راه اندازی مرکز ارتقای شایستگی بانوان در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فاطمه شیرانی، مدیر مرکز ارتقا شایستگی بانوان همدان با اشاره به راه‌اندازی این مرکز  گفت: این مرکز ۱۳ تیر همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در خیابان میرزاده عشقی، نبش تقاطع هنرستان دیباج، جنب بانک صادرات، طبقه چهارم ساختمان تشکل‌های اقتصادی افتتاح می شود.

وی افزود: در رده‌های فردی برای بانوان خانه دار، و در بخش سازمانی برای زنان کارمند و مدیریتی کلاس‌ها یی در جهت بهبود کار و نقش افرینی زنان برگزار می‌ شود.

مدیر مرکز ارتقای شایستگی بانوان همدان با بیان اینکه به دنبال تهیه بانک اطلاعاتی از بانوان همدان در این سه رده هستیم گفت: با جلساتی که برگزار شده، قرار است دستگاه‌های اجرایی از جمله معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و استانداری همکاری لازم و منجسم را در اجرای طرح داشته باشند.

شیرانی با اشاره به اینکه بعد از تعطیلات عید فطر بنر‌های در زمینه  برگزاری این کلاس‌ها در سطح شهر نصب خواهد شد افزود: این دوره‌ها در قالب عناوین زنان موفق چگونه می‌اندیشند؟ معنا درمانی و ارتقای آگاهی زنان، مادری و تربیت فرزندان سرآمد، نقش پدر در مدیریت خانواده و تربیت فرزندان، نقش هدف گذاری در زندگی دختران و پسران دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اساتید برجسته استانی، تدریس دوره‌های کسب و کار و حوزه مدیریت را به بانوان متقاضی در هر سه رده آموزش خواهند داد.

شیرانی با اشاره به اینکه وقتی بانوان آموزش لازم را نبینند پست‌های مدیریتی آن‌ها ممکن است تهدید به شمار آید افزود: با دفتر امور بانوان و دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری هماهنگ شده‌ایم تا کلاس‌های مدیریتی با نظم خاصی و در راستای بهره وری بیشتر برگزار شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این مرکز خارج از ساعات اداری خواهد بود،ادامه داد: علاقمندان به شرکت در دوره‌ها با شماره ۰۹۱۸۰۰۱۵۸۹۹ و ۳ ـ ۳۸۲۵۵۱۲۲ تماس گیرند.

انتهای پیام/ب

مرکز ارتقای شایستگی بانوان در همدان را اندازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
م ح
۱۰:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
گسترش این فعالیت درسارسراستان بسیارعالی خواهدبود.