گروه جهادی شهید پردال گچساران، در ماه مبارک رمضان و با وجود گرمای طاقت فرسای این منطقه گرمسیری در روستاهای محروم خدمت رسانی می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، قصه، قصه ایثار و از خود گذشتگی تعدادی جوان کهگیلویه وبویراحمدی است که کیلومتر‌ها دورتر از شهرستان گچساران، با انجام کار و فعالیت در مناطق صعب العبور، تصمیم دارند پس از جلب رضای خدا، باعث دلخوشی و نشاندن لبخند بر لب مستمندان بی سرپناه شوند.

گروه جهادی شهید پردال گچساران، در ماه مبارک رمضان و با وجود گرمای طاقت فرسای این منطقه گرمسیری، دست از کار و فعالیت برنداشته و با انجام فعالیت‌های عمرانی نظیر ساخت منزل و اتاقک در روستا‌های دوردست، سعی در ایجاد عمران و آبادانی در این مناطق کردند.

نکته قابل توجهی که توانست خبرنگار ما را، نزدیک به ۲۵۰ کیلومتر از مرکز استان دور کرده و به مناطق دوردست بکشاند، خدمت بی منتی بود که جوانان دلسوز این دیار در طول شبانه روز انجام می‌دادند.

روایی مسئول اردو‌های جهادی کهگیلویه وبویراحمد، در گفتگوی با خبرنگار ما گفت : ۱۶۲ گروه جهادی در ۱۲۰ منطقه استان مشغول به فعالیت‌های جهادی هستند که این گروه‌ها دارای برنامه‌ای سالانه اند.

وی بیان کرد: اين اردوهاي جهادي با هدف خدمت‌رساني به مناطق محروم و روستاهاي كمتر برخوردار برگزار شده اند. 

روایی گفت:اردوهاي جهادي نياز امروز جامعه بوده زيرا كه جهادگران با كمترين امكانات بيشترين خدمات را در مناطق محروم و كم‌برخودار به مردم ارائه مي دهند. 

 انتهای پیام/غ

حضور جوانان در مناطق محروم 

برچسب ها: اردو های جهادی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.