هولیان کاسترو، وزیر مسکن و توسعه شهری سابق آمریکا اعلام کرد امیدوار است که مبارزات انتخاباتی وی برای ریاست‌جمهوری ثابت کند که لاتین‌تبار‌ها از نژادپرستی دونالد ترامپ نمی‌هراسند.

تنها نامزد لاتین‌تبار انتخابات آمریکا: از نژادپرستی ترامپ نمی‌ترسیمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هولیان کاسترو، وزیر مسکن و توسعه شهری سابق آمریکا اعلام کرد امیدوار است که مبارزات انتخاباتی وی برای ریاست جمهوری ثابت کند که لاتین تبار‌ها از نژادپرستی دونالد ترامپ نمی‌هراسند.

وی تنها شخص لاتین تباری است که از جناح دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا حضور دارد. او در پاسخ به سوالی در یک همایش در سان فرانسیکو گفت: «ترامپ ­نژادپرستی را در قبال لاتین تبار‌ها نشان داده و این یکی از دلایلی است که من را به حضور در این عرصه مصمم کرد که نشان دهیم شجاع و نترس هستیم.»

به گزارش آسوشیتدپرس، هولیان کاسترو در ادامه ابراز امیدواری کرد: «در نخستین مناظره ریاست جمهوری خود در ماه ژوئن، پسران و دختران لاتین تبار می‌توانند شاهد باشند و بگویند آن چه که رئیس جمهور گفته، درست نیست و ما می‌توانیم هر کاری انجام دهیم.»

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار