در مراسمی فرمانده جدید نیروی انتظامی اهر معرفی شد.

معرفی فرمانده جدید نیروی انتظامی اهربه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازتبریز،سردار محمدیجانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، گفت: پاسخگویی به مردم یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی است که این یکی از خواسته‌های مهم مقام معظم رهبری می‌باشد.

وی گفت: جامعه محوری، مردم محوری، هوشمندی و ولایی و دینی بودن از خصوصیات و رویکرد‌های مهم نیروی انتظامی است که امیدواریم در تحقق بیش از پیش آن، سایر ادارات و مسئولان نیز مشارکت و همکاری داشته باشند.

وی افزود: دلخوشی‌ها و توفیق امروز نیروی انتظامی، پشتیبانی و حمایت‌های مردمی است که امیدواریم بیش از گذشته شاهد تداوم آن باشیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی آذربایجان شرقی نیز در جهت ایجاد امنیت برای رونق تولید در سطح استان همگام با سایر ادارات و نهاد‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ منفرد (فرمانده سابق نیروی انتظامی اهر) که به تازگی به سمت فرمانده پلیس راهور آذربایجان شرقی منصوب شده است، سرهنگ آقاپور به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی اهر معرفی شد.

انتهای پیام/

قدردانی از زحمات سرهنگ منفرد فرمانده سابق نیروی انتظامی اهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار