رئیس اداره مشارکت معاونت اجتماعی پلیس استان کرمان گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته در نظر است سه راه سیلو به سه راه شهدای پلیس کرمان تغییر نام پیدا کند.

سه راهی بلوار صدوقی شهر کرمان به نام شهدای پلیس مزین می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ"محمدرضا مهدیزاده" رئیس اداره مشارکت معاونت اجتماعی پلیس استان کرمان با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد در راستای برگزاری یادواره ۵۷۳ عرصه نظم و امنیت گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته در نظر است سه راه سیلو به سه راه شهدای پلیس کرمان تغییر نام پیدا کند.

سرهنگ مهدیزاده افزود: علاوه بر این در روز برگزاری یادواره از تمثال شهدای عرصه نظم و امنیت در چند نقطه از شهر رونمایی می‌شود و قرار است بلوار تازه تاسیس شده در نزدیکی بلوار راه آهن نیز به اسم شهید زنده روح از شهدای نظم و امنیت نامگذاری شود.

سرهنگ مهدیزاده با بیان اینکه در جهت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای ناجا اقدامات خوبی در حال انجام است، اظهار داشت: با هماهنگی بنیاد شهید و شهرداری نیز قرار شده به مدت یک هفته آگهی نما‌های سطح شهر و محور"هفت باغ"به یادواره شهدای نظم و امنیت استان اختصاص پیدا کند.

رئیس اداره مشارکت معاونت اجتماعی پلیس کرمان از تهیه مستندی از زندگی شهدای پلیس نیز خبرداد و گفت: در نظر داریم با جلب همکاری و مشارکت سایر نهاد‌ها این آئین یادواره به بهترین شکل و با برنامه‌های خوب و اثربخشی برنامه ریزی و اجرا شود.

انتهای پیام/س

تغییر نام سه راهی بلوار صدوقی شهر کرمان به  شهدای پلیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار