مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: برنامه ریزان و افرادی که مسابقه را به اینجا آوردند، مقصر هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب،مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران پس از قهرمانی تیمش در رقابت‌های جام حذفی بیان کرد: در مجموع شب خوبی نبود و می‌توانست بهتر از این باشد. بعضی اشتباهات سبب می‌شود تا اشتباهات بعدی رخ دهد. اگر هواداران داماش جایگاه مناسبی داشتند و برای آن‌ها محل مناسبی تهیه می‌شد، این اتفاقات تکرار نمی‌شد.

او افزود: بالاخره برنامه‌ ریزان و افرادی که مسابقه را به اینجا آوردند، مقصر هستند. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است و نباید ورزشگاهی با این ظرفیت میزبان فینال جام حذفی می‌شد. باید در استادیوم بهتر و مناسب‌تری بازی را برگزار می‌کردند.

عرب ادامه داد: باید برای برگزاری مسابقات فکر اساسی تری کنیم. هنوز هم شرایط اصفهان را فراموش نکردیم و امشب می‌توانست شادابی برای ما داشته باشد، اما متاسفانه خستگی بر تن هواداران ما که از ساعت ۱۳ به ورزشگاه آمدند و حدود ۱۲ ساعت در ورزشگاه و در دمای ۴۵ درجه روی صندلی‌ها نشستند، ماند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره ۲ قهرمانی پرسپولیس در یک فصل گفت: خدا را شکر این اتفاقات رخ داد و همه این جام‌ها را به هواداران عزیزمان تقدیم می‌کنیم. از کادر فنی و بازیکنان خوب مان تشکر می‌کنیم که این اتفاقات حاصل یک کار مدیریتی، فنی و اجرایی بود و در گذشته نیز گرشاسبی تلاش زیادی کردند.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس - داماش/ گام پایانی برای تحقق یک رویا

برانکو: از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ و بهترین تیم ایران هستیم/ گرما و خستگی سد راه ما نیستند

گل پرسپولیس به سپاهان به نام نوراللهی ثبت شد


انتهای پیام/

اظهارات ایرج عرب درباره قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار