رقابت‌های دوچرخه سواری استان به میزبانی شهرستان بشرویه برگزار خواهدشد

علوی رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: رقابت‌های دوچرخه سواری جاده تایم تریل انفرادی در بخش مردان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان بشرویه برگزار خواهدشد.

وی افزود: رقابت‌های دوچرخه سواری انتخابی استان بیست و سوم خردادماه سال جاری لغایت بیست و چهارم خردادماه سال جاری به میزبانی شهرستان بشرویه برگزار خواهدشد.

پایان رقابت‌های اسکواش جام رمضان شهرستان بیرجند

خراشادیزاده مربی تیم اسکواش شهرستان بیرجنددر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: رقابت‌های جام رمضان اسکواش شهرستان بیرجند در ۳ رده سنی کمتر از ۹ سال، کمتر از ۱۱و کمتر از ۱۵ سال در بخش مردان و در بخش آزاد بانوان برگزار شد.

وی افزود: در رده سنی کمتر از ۹ سال سبحان سابقی، سید امیر مهدی خراشادیزاده، آتبین فروتن و امیر مهدی حشمتی نیا و در رده سنی کمتر از ۱۱سال فرزاد حق خواه، حسین محسن زاده، بهزاد ناصری و امیر حسین رستمی به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را از مشترک را کسب کردند.

مربی تیم اسکواش شهرستان بیرجند گفت: در رده سنی کمتر از ۱۵ سال نیز سید ابوالفضل صباغی، سید احسان خراشادیزاده، سید محمد حسین حسینی و مهدی مطیع و در بخش آزاد بانوان شیرین خراشادیزاده، ملیکا زنگویی، کوثر مهدی آبادی و فاطمه سادات حسینی عناوین اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار