به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پژو تاکنون نتوانسته در زمینه فروش خودروهای نسبتا لوکس و گرانقیمت در بازار ایران موفق ظاهر شود.
آخرین تلاش نافرجام فرانسویها در این رابطه، واردات محدود پژو ۴۰۷ بود که با استقبال سرد مشتریان مواجه شد. اما با عرضه ۵۰۸، پژو دوباره شانس خود را در بازار کشورمان آزمایش کرد.
۵۰۸ محصول ۲۰۱۱ است که سال ۲۰۱۵ فیسلیفت شد و سرانجام در مدل ۲۰۱۶ برای نخستینبار به ایران آمد. این فرانسوی هرچند چهره جذاب و امکانات خوبی دارد، اما ناچار است با رقبای قدرتمندی مانند سوناتا، اپتیما، کمری و مهمتر از همه با رقیب هموطنش، یعنی تلیسمان، مواجه شود.
انتهای پیام/