استاندار ایلام:

توانمندسازی مددجویان در اولویت خدمات کمیته امداد باشد

استاندار ایلامدر مراسم ضیافت افطاری به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت:در این دولت توجه به افراد ضعیف و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی ۳ برابر شده است.

توانمندسازی مددجویان در اولویت خدمات کمیته امداد باشد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم ضیافت افطاری به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مجتمع فرهنگی و رفاهی نشاط، گفت: در این دولت توجه به افراد ضعیف و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی ۳ برابر شده است.

 

وی، بابیان اینکه در سیل اخیر نیز ۱۰۰ میلیون تومان به‌حساب مددجویان از طرف استان واریز شد، افزود: برای ۳۶۰ خانوار سیل‌زده تحت پوشش توسط کمیته امداد زمین تهیه‌شده است.

 

سلیمانی اضافه کرد: خیرین در حوزه‌های مختلف ازجمله بهداشت و درمان، کودکان بی‌سرپرست، کمک‌های بسیار خوبی به اقشار ضعیف استان نموده‌اند، در سال جاری بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه اشتغال‌زایی در نظر گرفته‌شده است.

 

سلیمانی دشتکی، بابیان اینکه محرومیت نیز یک آسیب اجتماعی است که باید علل آن ریشه‌یابی شود، اظهار کرد: اگر بتوانیم خانواده‌های تحت پوشش را خودکفا کنیم یک انقلاب بزرگی در راستای ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش به وجود می‌آید.

 

استاندار ایلام، با اشاره به اینکه یاد و خاطره امام راحل (ره) یادآور استقلال آزادی و جمهوری اسلامی برای مردم ایران است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است و امروز تأثیر کلام و آرمان‌های امام راحل در اقصی نقاط جهان آشکار است و تاسیس کمیته امداد از یادگار‌های خوب حضرت امام (ره) است.

انتهای پیام/اس

تهیه زمین برای 360 خانوار مددجوی در ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.