بازپرس دادسرای رفسنجان گفت: طی بازدید از اصناف مختلف در رفسنجان برخورد جدی با متخلفین در دستور کار است و در این رابطه ۵ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

برخورد جدی با صنوف متخلف در رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد قریب بازپرس دادسرای رفسنجان گفت: طی بازدید از اصناف مختلف در رفسنجان برخورد جدی با متخلفین در دستور کار است و در این رابطه ۵ واحد صنفی متخلف پلمب شد. 

قریب افزود: پرونده قضائی در این رابطه تشکیل شد وهمه متصدیان این واحد‌های صنفی می‌بایست برای ادامه رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: این گشت‌ها ادامه دارد و تمامی صنف‌ها مراقب باشند که تخلفی انجام ندهند تا شاهد برخورد قانونی اینچنینی نباشیم.

قریب گفت: در برخی از اصناف همچون داروخانه‌ها و مراکز دیگر که اقلام مورد احتیاج مردم را عرضه می‌کنند ورود پیدا می‌کنیم و در راستای احیای حقوق عامه و عدم تضییع حقوق شهروندان اقدام خواهیم کرد.

در بازدید رئیس اداره اماکن، نماینده اداره صنعت از صنوف مرغ و ماهی و قصابی، لوازم یدکی وسوپرمارکت ها، پنج مجموعه که عمده تخلفات بهداشتی، گرانفروشی داشتند، پلمب شد.

انتهای پیام/س

برخورد جدی با متخلفین در دستور کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار