فرمانده انتظامی ملایر گفت: خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر حمله افراد نقابدار به مسافران یک دستگاه اتوبوس ملایر و سرقت اموال آن‌ها صحت ندارد

حمله افراد نقاب دار به مسافران یک دستگاه اتوبوس تکذیب شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی ملایر گفت: چندی پیش در یکی از استان‌های مجاور، شاگرد یک دستگاه اتوبوس با راننده یک دستگاه اتوبوس دیگر درگیر می‌شوند و راننده اتوبوس به همراه یکی از دوستان، شاگرد اتوبوس را کتک زدند و این ماجرا در این مکان با وساطت دیگر هم صنفان پایان می‌یابد.

وی افزود:اما شاگرد اتوبوس پس از این موضوع به دنبال انتقام بود بنابراین وقتی متوجه شد که طرف مقابل به مقصد استان همدان مسافر سوار کرده است از دوستان خود برای عملی کردن نقشه اش کمک می‌خواهد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: مسافران این خودرو در حال پیاده شدن از وسیله نقلیه بودند که شاگرد اتوبوس به همراه چند نفر از دوستانش به راننده حمله ور شدند و درگیری فیزیکی و کتک کاری بین آن‌ها رخ می‌دهد که با شکایت راننده، دستگیری ضاربان در دستور کار قرار گرفت.

سلگی علت بروز این درگیری را خصومت قبلی دانست و افزود: مأموران انتظامی عامل اصلی این درگیری که شاگرد راننده بود را شناسایی و بامداد امروز در یک عملیات دستگیر کردند.

وی خبر منتشره در فضای مجازی تلگرام مبنی بر حمله افراد نقابدار به مسافران یک دستگاه اتوبوس و سرقت اموال آن‌ها را تکذیب کرد و از رسانه‌ها خواست از انتشار اخبار کذب و غیر واقعی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ب

پلیس ماجرای درگیری راننده اتوبوس در ملایر را تشریح کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار