مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: فطریه هر شهرستان برای نیازمندان همان شهرستان هزینه می شود.

فطریه  هر شهرستان برای نیازمندان همان شهرستان هزینه می شودامینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به توزیع فطریه بین نیازمندان گفت: مبلغ فطریه جمع آوری شده هر شهرستان به منظور کمک به نیازمندان همان شهرستان به کار گرفته خواهد شد.

امینی افزود: فطریه و کمک‌های مردمی جمع شده، به منظور ایجاد مسکن، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان، تسهیل ازدواج و تأمین جهیزیه معلولان و مددجویان نیازمند و تهیه مواد غذایی خانواده‌های نیازمند هزینه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه وجوهات دریافتی در کمترین زمان ممکن بین جامعه هدف بهزیستی توزیع می‌شود افزود: معلولین، ایتام، زنان بی سرپرست و بد سرپرست از جمله جامعه هدف بهزیستی هستندکه مبلغ جمع آوری شده بین آن‌ها توزیع میگردد.

استقرار ۱۹۶ پایگاه جمع آوری فطریه در استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از استقرار ۱۹۶ پایگاه جمع آوری فطریه در استان مرکزی خبرداد وبیان کرد: در هر پایگاه ۳ صندوق برای جمع‌آوری کفاره عمد، زکات فطریه عام، زکات فطریه سادات مستقر خواهد بود تا جمع‌آوری و هزینه‌کرد وجوهات براساس موازین شرعی و دینی انجام گیرد.

وی ادامه داد: ۵۸۸ صندوق جمع آوری فطریه در ایام عید سعید فطر در ۱۹۶ پایگاه با هماهنگی دبیرخانه شورای زکات استان مرکزی، فرمانداری، سازمان‌های مردم نهاد و ادارات بهزیستی در سراسر استان استقرار می‌یابد و این صندوق‌ها در عیدسعیدفطر در مقابل محل برگزاری نماز عید و مساجد و همچنین در مسیر برگزاری نماز مستقر خواهند شد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: عید سعید فطر ، فطریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.