مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان، با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۸ تا کنون ۱۷۳.۲ میلی متر باران در سطح استان باریده است، گفت: این میزان از نرم متوسط سال گذشته پیشی گرفته است.

۱۷۳ میلیمتر باران در استان سمنان بارید/ ۵۳ میلی متر رشد بارندگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ایرج حیدریان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان  ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۷۳.۲ میلی متر باران در سطح استان باریده است، گفت: این میزان در مقایسه با میزان بارندگی در سال گذشته که حدود ۹۰ میلی متر بود، از رشد ۹۴ درصدی برخوردار است.

وی با ابراز خرسندی از افزایش بارش‌ها در سطح استان سمنان، تاکید کرد: میانگین میزان بارندگی استان در دراز مدت ۱۱۰ میلی‌متر بوده که بارندگی‌های امسال به نسبت بارندگی دراز مدت بالغ بر ۵۳ میلی متر رشد داشته است.‌

مدیرعامل آب منطقه‌ای سمنان همچنین گفت: پیگیری مصوبات جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان و ارائه گزارش در خصوص تصفیه خانه سمنان در دستور کار قرار دارد.

وی در خاتمه گفت: میزان بارندگی استان سمنان از نرمال دراز مدت و متوسط سال گذشته پیشی گرفته اما این به آن معنی نیست که سیاست‌های مدیریت مصرف آب در سطح استان به محاق فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام / گ 

جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان سمنان برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.