مدیر کل راه و شهرسازی فارس از آغاز اجرای طرح راهسازی حذف گردنه کرونی بخش مرکزی شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: طرح اصلاح قوس گردنه کرونی بخش مرکزی شهرستان شیراز به منظور حذف یک نقطه پر حادثه در یک محور پر تردد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه حجم عملیات خاکی این طرح بیش از ۹۰ هزار متر مکعب است، ادامه داد: این طرح با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال به مدت ۶ ماه توسط شرکت اختر بتن سازه فارس اجرا می‌شود.

وی افزود: این محور بدلیل اینکه بیش از ۵۰ هزار نفر در منطقه قره باغ از این مسیر تردد می‌کنند بسیار پر ترافیک و پر تردد است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: این طرح با همکاری و پیگیری نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تامین اعتبار شده و هم اکنون در دست اجرا قرار گرفته است.

انتهای پیام/چ

اجرای طرح راهسازی حذف گردنه کرونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۰۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
این طرح داره در خرداد 99 اجرا میشه کرونی الان ازنبود زیرساخت ازبین میره متاسفانه توهیچ کوچه اش انشعاب وشاه لوله اب نیست گاز توکوچه ها انداختن ولی به بهانه توطرح هادی نبودن به مردم بیچاره گاز نمیدن و درکل متاسفانه اقایون مسول این طرف گردنه یعنی داخل کرونی هر تور که بخواهند جیب این مردم بیچاره را خالی میکنن برای یک انشعاب اب وبرق وگاز که بخواهند یک نامه بدند واقایون اونطرف گردنه داخل شیراز ازفرماندار بگیر تا بخشدار باخبرم شدن ولی گویا نمیخواهند کاری کنن یا واقعا یادشون رفته به داد این مردم ضعیف وحاشیه نشین شهر برسند اقایون مسول وجدان خودتون اجازه میداد اگر زن وبچه های خودتونم توهمچین شرایطی بودن!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۴:۱۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
سنگ بزرگ نشونه ی نزدن بود
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۴:۱۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
سنگ بزرگ بود
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۰۸:۰۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
این طرح هم تعطیل شد.متاسفانه/ ظاهرا هنوز اولویت های دیگه ای هم هست/
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۰۲:۵۳ ۰۹ دی ۱۳۹۸
طرح خوبیه اگر درست انجام بشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد عسکری
۰۰:۲۰ ۰۵ دی ۱۳۹۸
سلام،باید به اطلاعتون برسونم که این عملیات حدود سه هفته هست که متوقف شده و ماشین الات راهسازی از آنجا رفته اند.لطفا پیگیری کنید،ممنون .عسکری از شیراز
آخرین اخبار