مدیر شرکت ملی پخش فـرآورده‌های نفـتی منطقه کردستان از ارائه ۵ هزار و ۲۶۰ نفر ساعت آمـوزش H.S.E (ایـمنی، بـهداشت و محـیط زیست) به کـارکنان، رانندگان نفتکش، کارگران و اپراتور‌های مجاری عرضه سوخت وسی ان جی، پیمانکاران سـامانه هوشمند سـوخت و تعمیرکاران تلمبه مجاری عرضه این شرکت در سال گذشته خبر داد.

فریدون یاسمی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: به روز بودن، آمادگی، توسعه یافتگی و صیانت از منابع سازمانی و تاسیسات، از اصلی‌ترین اولویت‌های این منطقه است و این آموزش‌ها در راستای دستیابی به اولویت‌های مدنظر است.

یاسمی با تاکید بر ارتقای آمادگی کارکنان در رویارویی با خطر‌های احتمالی، گفت: برگزاری دوره‌های آموزش HSE و کاربردی کردن این آموزش‌ها با برگزاری مانور‌های سالیانه در کاهش حوادث احتمالی تاثیر گذار خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به رعایت نکات ایمنی از عدم وقوع هیچ گونه حاد ثه‌ای در سطح منطقه در سال گذشته خبرداد وافزود: مهمترین دغدغه این شرکت به عنوان متولی توزیع سوخت، تامین، نگهداشت و توزیع ایمن فرآورده‌های نفتی می‌باشدکه در این راستا تمام توان و ظرفیت خود را به منظور حفظ ایمنی و کاهش حوادث به کار می‌گیریم.

یاسمی با بیان این مطلب که HSE روندی مدیریتی برای پوشش دادن نقاط ضعف ایمنی، بهداشتی و محیط زیست یک مجموعه است. افزود: انتقال کامل پسماند‌های حاصل از لایروبی مخازن، تهیه بروشور‌های پیام رسانی در خصوص مسائل HSE، نظارت مستمر بر صدور مجوز‌های صادره، ایمنی انبار‌های نفت و جایگاه‌های مواد نفتی و CNG، ایمنی ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی، تعریف و اجرای معاینات دوره‌ای کارکنان، از جمله فعالیت‌های واحد HSE در سال گذشته بود.

انتهای پیام/م

برگزاری دوره‌های آموزش HSE در پخش منطقه کردستان

 

برچسب ها: اشتغال ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار