معاون داوطلبان جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان گفت:در طرح همای رحمت، با همکاری داوطلبان جمعیت هلال احمر و خیران بیش از ۱۰ هزار سبد غذایی بین خانواد‌های نیازمند استان اصفهان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی محمد هاشمی معاون داوطلبان جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: در طرح همای رحمت که با مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر و همیاری خیران استان اجرا شد، در ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر بیش از ۱۰ هزارسبد موادغذایی برای کمک به افراد نیازمند و خانواده‌های کم بضاعت توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر سبد غذایی توزیع شده ۳۰۰ هزار تومان بوده است افزود: سبد‌های غذایی تهیه شده با همکاری خیران بین خانواده‌های بی بضاعت، خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست و بیماران نیازمند و خانواده زندانیان توزیع شد.

معاون داوطلبان جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان ادامه داد: از دیگر طرح‌های اجرا شده در ماه رمضان می‌توان به سفره‌های مهربانی و توزیع غذا گرم اشاره کرد که این طرح‌ها در محلات کم بضاعت استان اجرا و مورد استقبال قرار گرفت.

هاشمی خاطرنشان کرد: دو مرکز به صورت عمده به خصوص در شعبه جمعیت هلال احمر در خیابان کاشانی محل جمع آوری و توزیع مواد غذایی در طرح همای رحمت است و همه شعب هلال احمر مراکز شهرستان‌ها نیز برای اجرای این طرح فعال بودند که خیرین و داوطلبان در این زمینه با جمعیت هلال احمر همکاری دارند.

انتهای پیام/ی
 


توزیع۱۰ هزار سبد غذایی بین خانواد‌های نیازمند

برچسب ها: هلال احمر ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار