اشتری گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر از همکاران در سالروز حضرت امام آماده خدمت به زائران هستند.

حضور ۲۰ هزار نفر از پرسنل ناجا برای تأمین امنیت مراسم ارتحال حضرت امام/ پیش‌بینی حضور ۳۰۰ هزار نفر زائربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز در حاشیه جلسه‌ای که در قرارگاه انتظامی و ترافیکی روح‌الله به مناسبت سی‌امین سال درگذشت حضرت امام برگزار شد، در جمع خبرنگاران حضور یافت و با تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام گفت: قرارگاه امام علی سه مأموریت انتظامی، ترافیکی و امنیتی تشکیل شده است که از دستگاه‌های مختلف در آن حضور دارند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه هماهنگی‌های خوبی در این راستا انجام شده، اظهار کرد: آمادگی خوبی بین ناجا و دستگاه‌های امنیتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه از ۸ استان در این مراسم شرکت خواهد کرد، اظهار کرد: به دلیل هم‌زمانی ماه مبارک رمضان با ارتحال حضرت امام محدودیت‌هایی ایجاد شده است.

سردار اشتری با بیان اینکه ۷ هزار اتوبوس زائران سایر استان‌ها را به حرم حضرت امام منتقل می‌کنند، اظهار کرد: پیش‌بینی ما حدود ۳۰۰ هزار زائر در مر اسم ارتحال امام هست.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر از همکاران ما آماده خدمت به زائران هستند اظهار کرد: در جهت ترافیکی هماهنگی‌های خوبی بین استان‌های مبدا و مقصد انجام شده و از نظر امنیتی، انتظامی و ترافیکی هم نیروی انتظامی آمادگی کامل برای برگزاری مراسم را دارد.

سردار اشتری در ادامه به در پیش بودن مراسم عید فطر اشاره کرد و گفت: بلافاصله بعد از برگزاری مراسم ارتحال مجموعه ناجا برای خدمت رسانی در مراسم عید فطر آماده خواهد شد و در این راستا ۲۷ هزار از همکاران ما به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی در خصوص معاینه فنی اتوبوس‌هایی که به زائران به حرم منتقل می‌کنند، تاکید کرد: به هیچ عنوان اتوبوس فرسوده نمی‌توانند زائران به حرم منتقل کند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر انتشار اخباری در خصوص تصمیم گروه‌های مانع برای خراب‌کاری در مراسم ارتحال گفت: هیچ خبری در مورد خراب‌کاری در مراسم نداشته‌ایم و با اشراف اطلاعاتی که وجود دارد به چنین موردی برنخوردیم، اما در هر صورت برای امنیت مراسم آمادگی کامل داریم.

سردار اشتری در پایان با بیان اینکه تا ساعاتی پس از اتمام مراسم نیرو‌های ما حضور خواهند داشت، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده خروج زائران از حرم هم با نظم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناجا ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار