به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد حواشی اخیر در فوتبال گفت: حواشی بازی فینال جام حذفی اتفاقی غیر قابل باور بود که به عنوان لکه‌ای ننگ در فوتبال ما جاودانه شد. نمی‌توان مقصر یابی کرد. اما سعید فتاحی به نظر نمی‌رسد که در وظایفش کوتاهی کرده باشد، بنابراین نباید همه ترکش‌ها به سوی وی روانه شود. عوامل و اعضای سازمان لیگ باید به فکر این برنامه ریزی‌ها و اتفاقات می‌بودند.

/////// داداش زاده: سعید فتاحی در وظایفش کوتاهی نکرده است / بازیکنانی که به دلیل مصدومیت صوری به اردوی تیم ملی نرفته اند، باید برای همیشه از لیست خط بخورند

بازیکنی که به دلیل مصدومیت صوری به اردوی تیم ملی نروند، بهتر است برای همیشه از لیست خط بخورند

وی تصریح کرد: کی روش جز لطمه زدن به فوتبال ما سودی نداشت، اما یکی از کار‌های مثبت کی روش برچیده شدن بحث بازیکن سالاری در فوتبال ما بود، ویلموتس فعلا شناختی روی بازیکنان ندارد و از امیال شخصی آن‌ها مبنی بر حضور پیدا نکردن در تیم ملی آن هم به میل شخصی خبر ندارد. اما اگر قرار است بازیکنی به دلیل مصدومیت صوری به اردوی تیم ملی نروند، باید برای همیشه از لیست خط بخورند. ویلموتس باید با کمک فردی مثل هاشمیان که شناخت خوبی از تیم ملی دارد، محکم جلوی بازیکن سالاری بایستد.

وی اضافه کرد: بهتر است هر چه سریع‌تر پوست اندازی در فوتبال ضورت گیرد و افرادی متخصص و کاردان جای مسئولان فعلی فوتبالی را بگیرند تا در نهایت فوتبال ما به سمت پیشرفت گام بردارد.

/////// داداش زاده: سعید فتاحی در وظایفش کوتاهی نکرده است / بازیکنانی که به دلیل مصدومیت صوری به اردوی تیم ملی نرفته اند، باید برای همیشه از لیست خط بخورند

تاج شاید به عنوان یکی از مقصران اصلی حواشی تلقی شود

داداش زاده بیان کرد: تاج شاید به عنوان یکی از مقصران اصلی حواشی تلقی شود، اما افرادی که در فدراسیون هستند باید مسئولیت پذیر باشند. در فوتبال ما سعی شده تا مسئولیت‌ها مشخص شده باشد و اعضا و مسئولان به آن پایبندی خود را نشان دهند. باید اتفاقاتی که در این بازی‌های پر حاشیه رخ می‌دهد توسط اعضا کارشناسی شود. متاسفانه این حواشی در فوتبال ما تبدیل به عادت شده است.

به رفعتی پیشنهاد می‌کنم اگر فوتبال را نمی‌فهمد از این ورزش کنار بکشد

او ادامه داد: تیم کم حاشیه داماش همیشه از نظر داوری ضربه خورده که در نوع خود بی سابقه بوده است. مثلا در بازی این تیم مقابل نیروی زمینی چندین بار حق داماش در ضربات پنالتی و گل‌هایی که به ثمر رساند خورده شد و در کنار آن اظهارات داود رفعتی در افزایش این تنش‌ها موثر بود. رفعتی فردی بی سواد است که کادر داوری ضعیفی را برای بازی‌ها بر می‌گزیند! به رفعتی پیشنهاد می‌کنم اگر فوتبال را نمی‌فهمد از این ورزش کنار بکشد. داوران ین بازی حق داماش را خوردند و اظهارات نا عادلانه‌ای در مورد این بازی داشتند.


بیشتر بخوانید:

کسب ششمین جام برانکو با پرسپولیس/ دبل بالاخره فرا رسید

حضور پدیده در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

پرسپولیس تهران ۱ - داماش گیلانیان صفر/ قهرمانی شاگردان برانکو در جنجالی‌ترین فینال جام + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

اظهارات داداش زاده در مورد حواشی رخ داده در فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار