همایش روایت خرداد امروز در مرکز فرهنگی - هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ضیاء غیوری، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان  گفت: همایش روایت خرداد امروز  با هدف بزرگداشت سی امین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد برگزار شد و ۱۰۰ نفر از کودکان و نوجونان عضو مراکز کانون پرورش فکری رشت با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف از جمله، شعر خوانی، دکلمه، نقاشی، کتاب خوانی و اجرای نمایش یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و همچنین شهدای قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.

وی، با اشاره به سیره و اندیشه‌های بلند امام خمینی (ره)، گفت: استقلال فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حرف‌های شنیدنی داشت که مورد اقبال مردم بوده است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ، به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه آرمان‌های والای امام و انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب در تلاش اند تا مردم به ویژه نسل جوان را از اندیشه‌های امام و ارزش‌های انقلاب دور کنند.

ضیاء غیوری گفت: نسل جوان باید با هوشیاری و بصیرت از انقلاب که با خون شهدا آبیاری شده پاسداری کنند.

وی ، به گام دوم انقلاب و بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: نسل جوان باید در حوزه علم، پژوهش، معنویت، اقتصاد، مبارزه با فساد، استقلال، آزادی و عزت کشوربیش از پیش بکوشد.

انتهای پیام/م.ع

همایش روایت خرداد در رشت برگزار شد

برچسب ها: امام خمینی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.