مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در ماه رمضان امسال، در مجموع چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جهت اطعام مددجویان دریافت شد.

پرداخت چهار میلیارد تومان کمک مردمی برای اطعام مددجویان در ماه رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان، گفت: در ماه رمضان امسال، در مجموع چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جهت اطعام مددجویان دریافت شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته با کمک خیران و مردم نیکوکار این استان چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده بود، افزود: این میزان کمک‌های مردمی برای تهیه سبد کالا، غذای گرم و پهن کردن سفره افطاری برای مددجویان هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: بازدید از منازل مددجویان، برگزاری ضیافت افطاری و حامی‌یابی برای ایتام و فرزندان محسنین یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام (ره) در طول ماه مبارک رمضان است.

عبادی اظهار کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند تا پایان ماه رمضان به دفاتر کمیته امداد مراجعه و یا از طریق تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، نصب اپلیکیشن سکه و سنا با دانلود از کافه بازار و مراجعه به قسمت نیکوکاری و کمیته امداد و یا شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۴۰۰۶ وجوه امانی و شرعی کمیته امداد، کمک‌ها و مساعدت‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام/گ

اطعام مددجویان در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
این کمک کرونا به مددجویان کمیته داد نشد مردم پول ندارن مارمضان چشمان خدا هست دیگه کمیته
آخرین اخبار