سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تازگی به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی فوتبال ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین گزارش خود به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی فوتبال ایران پرداخت.

بازتاب‌ سایت ای اف سی از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی

این سایت در مورد قهرمانی پرسپولیس نوشت: علی علیپور گلزن اول پرسپولیسی‌ها با تک گل خود پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل داماش گیلان را در فینال جام حذفی ایران بیمه کرد و ششمین جام حذفی را برای تیمش به ارمغان آورد. آخرین باری که پرسپولیس به چنین افتخاری دست یافته بود به سال ۱۹۹۹ میلادی باز می‌گردد. پیش از این تیم پرسپولیس توانسته بود هت تریک قهرمانی خود را در لیگ برتر ایران جشن بگیرد.

داماش که در لیگ دسته ۲ فوتبال ایران بازی می‌کند، با پیروزی ۲ بر یکی که مقابل سایپا در مرحله نیمه نهایی به دست آورد، فکر می‌کرد که می‌تواند جلوی پرسپولیس همیشه قهرمان نیز به پیروزی دست پیدا کند.

داماش با هدف به تساوی کشاندن بازی در نیمه دوم وارد زمین شد، اما پرسپولیس با حمایت هواداران خود با پیروزی ۱ بر صفر و تک گل علیپور بازی را پیروز شد و کاپ قهرمانی را بالای سر برد.

داماشی‌ها با وجود ارائه بهترین نمایش خود موفق نشدند علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیسی‌ها را تسلیم کنند. همین اتفاق باعث شد تا بعد از هشت سال مجددا پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود.


 بیشتر بخوانید:

پرسپولیس - داماش/ گام پایانی برای تحقق یک رویا

برانکو: از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ و بهترین تیم ایران هستیم/ گرما و خستگی سد راه ما نیستند

گل پرسپولیس به سپاهان به نام نوراللهی ثبت شد


انتهای پیام/ 

بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار