مهم‌ترین حوادث امروز سیزدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری قزوین بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته و عملیات مشترک عوامل گشت این یگان با اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه از تردد یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در محور‌های مواصلاتی قزوین مطلع شدند.

سرهنگ حاجیان افزود: ماموران بلافاصله در قالب چند اکیپ به کنترل محور‌های مواصلاتی پرداختند و کامیون مورد نظر را در جاده قدیم قزوین- رشت شناسایی و متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بررسی مدارک خودرو مشخص شد محموله داخل کامیون فاقد هرگونه مجوز و مدارک مثبته گمرکی است.

سرهنگ حاجیان با اشاره به اینکه محموله از استان‌های جنوبی کشور به یکی از استان‌های شمالی کشور بار گیری شده بود عنوان داشت: در بازرسی ماموران از خودرو ۴۵۲ عدد انواع کیف زنانه، ۲ هزارو ۹۰۴ جفت انواع کفش و کتانی و ۱۰۷ ثوب لباس و یک دستگاه جارو برقی خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی ارزش تقریبی کالای کشف شده را ۷ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و با صدو ر قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به دستگیری ۴ معتاد متجاهر گفت: در بازرسی از آن‌ها د یک عدد کیف حاوی مدارک یک دستگاه خودروی سواری پراید کشف شد.

سرهنگ رسول فراهانی افزود: پس از بررسی‌های فنی مشخص شد مدارک کشف شده مربوط به یک دستگاه خودروی سرقتی در شهرستان البرز است.

وی اضافه کرد: یکی از متهمان در بازجوئی‌های فنی ماموران به سرقت خودروی مورد نظر اعتراف و با تلاش ماموران خودروی مسروقه در شهر قزوین کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه عنوان کرد: ماموران در بازجوی تخصصی از متهم مورد نظر مشخصات فرد دیگری را که در سرقت خودروی پراید مشارکت کرده بدست آوردند.

وی اضافه کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهم دیگر دستگیر و برخی اموال سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ فراهانی گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

یک کشته و یک مصدوم دربرخورد خودروی ال ۹۰ با سمند

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در لاین شمالی آزاد راه قزوین – زنجان حوالی سه راهی دولت آبادیک دستگاه خودروی ال ۹۰ با یک دستگاه سمند برخورد کرد که بر اثر این سانحه راننده خودروی ال ۹۰ مصدوم و سرنشین ۴ ساله خودرو به علت شدت ضربات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ بیگلری گفت: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را توجه نکردن راننده سمند به جلو اعلام کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.