فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از تشدید فعالیت‌های انتظامی و توقیف ۲۴دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو فاقد پلاک و متخلف در این شهرستان خبر داد

تشدید برخورد با موتور سواران وخودرو‌های متخلف در شهرستان دهلران

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  گفت : طرح انتظامی ترافیکی با هدف برخورد با مزاحمان خیابانی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و موتورسیکلت سواران، خودرو‌های متخلف و فاقد پلاک، و افزایش ضریب امنیتی در سطح شهرستان دهلران به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در این طرح که با حضور ماموران یگان امداد و کلانتری مرکز در سطح شهرستان برگزار شد، تعداد ۲۴ دستگاه موتور سیکلت متخلف و تعداد ۲ دستگاه خودرو فاقد پلاک و مدارک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با تأکید بر اینکه موتور سیکلت سواران متخلف از جمله معضلات ترافیکی معابر هستند، اظهار داشت: حرکات نمایشی، صدای ناهنجار، آلودگی صوتی، و ایجاد مزاحمت از جمله تخلفات این دسته از موتور سواران بوده است.

سرهنگ مکی در پایان ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/غ

برخورد با وسایل نقلیه متخلف در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.