استاندار کرمانشاه گفت : در سال رونق تولید عمده برنامه راهبردی استان؛ حمایت جدی از واحد‌های فعال و پویا و نیز احیای واحد‌های راکد است.

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی بخش بیستون که در کارخانه قند برگزار شد، بر ضرورت حمایت از واحد‌های تولیدی استان تأکید کرد و گفت : خواسته به‌حق واحد‌های تولیدی را از طریق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اجابت خواهیم کرد.

وی گفت : باید مطالبات کشاورزانی که محصول خود را به شرکت قند بیستون تحویل داده‌اند تا پایان خردادماه امسال از طرف کارخانه قند بیستون تسویه و به‌حساب آن‌ها واریز نمایند.

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه بابیان این مطلب که به‌منظور حمایت از شرکت قند بیستون؛ از محل کمک‌های فنی و اعتباری به عاملیت بانک ملی پنج میلیارد تومان مصوب شده است.

محسن دارابی در ادامه تأکید کرد: از محل بند الف تبصره ۱۸ نیز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای کارخانه قند بیستون در نظر گرفته‌شده است.

در ادامه بازدید مسئولان استان از واحد تولیدی قند بیستون؛ استاندار کرمانشاه به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رییس سازمان صمت استان و جمعی از مدیران ارشد استان از شرکت شیر پاستوریزه بیستون بازدید کردند، همچنین واحد تولیدی مرغ گوشتی شهرستان هرسین نیز از جمله واحد‌های صنعتی بود که مورد بازدید قرار گرفت و از نزدیک مشکلات این واحد‌های تولیدی موردبررسی قرار گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

حمایت جدی از واحد‌های فعال و پویا و احیای واحد‌های راکد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.