مسوول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار از آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرنام حامد، مسوول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر از آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبرداد و گفت: با توجه به احتمال افزایش سفرهای داخلی به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر، تمهیدات لازم جهت استقبال و ارائه خدمات مورد نیاز جهت رفاه مسافران پیش بینی شده است.

وی افزود: در همین راستا دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیله سوار ضمن ایجاد هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های عضو ستاد، نسبت به استقرار کشیک‌های نظارتی و پاسخگویی در این ایام به منظور راهنمایی، رسیدگی به شکایات و نظارت بر تاسیسات و موسسات تحت پوشش از جمله مراکز اقامتی و پذیرایی، مجتمع‌های پذیرایی بین راهی، و ... اقدام كرده است.

مسوول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار همچنین از آمادگی اماکن اقامتی در این ایام خبر داد و گفت: اماکن اقامتی اعم از هتل، مهمانپذیر وخانه مسافر در این ایام آماده خدمات رسانی به مسافران و مهمانان هستند.

انتهای پیام/ع

آمادگی اماکن اقامتی در تعطیلات عید فطر در شهرستان بیله سوار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.